16.02.2020 21:36
4959 Geir Olav Tislevoll
Tags:
Her er noen bilder fra avslutningen av sesongens seriemesterskap, 1. og 2.divisjon.
Gull- sølvlaget fra innbyrdes oppgjør i runde 7. Fra venstre Thomas Charlsen, Jan Petter Svendsen, Thor Erik Hoftaniska og Erik Sælensminde
Seriemesterne Hordaland 1 (Charlsen) vant klart i det innbyrdes oppgjøret mot nr. 2, Rogaland 1 (Hauge). Marginen fra den kampen (14 VP) var god å ha til slutt da Rogaland 1 var ca. 6 VP bak vinnerne.
Opp i toppserien, Østerdal 1: Stig Martinussen, Jon Halvard Skoglund, Tore Skoglund og Vegard Brekke.
Medaljegrossistene Hordaland 2 blir å finne i det ypperste selskap igjen neste sesong. Fra venstre: Tor Bakke, Jim Idar Høyland, Sven Olai Høyland, Magne Eide og Trond Hantveit.
Romerike og Glåmdal 1 tok seg av 2.divisjon avd. B og spiller i 1.divisjon neste sesong. Fra venstre: Håvard Jensen, Cato Sundeng, Jørn Ringseth, Per Ove Grime, Lars Allard og Marius Haga. Jan Kristensen var ikke tilstede da bildet ble tatt.
24. februar, 2. 9. 16. 23. 30 mars 20. 27. april
Plassiffer 100, 6 av 8 kvelder teller
Kongsbergturneringa 21. Mai AVLYST!
Vårbarometer:
10 av 17 kvelder teller sammenlagt.
Hordaland 1 - Charlsen beholdt ledelsen fra første helg og vant helgens 1. divisjon. Gratulerer til Thomas Charlsen, Thor-Erik Hoftaniska, Martin Andresen og Fredrik Helness. Charlsen-Hoftaniska imponerte også med å vinne butleren for 1. divisjon med +1,10 i snitt.
f.v. Martin Andresen, Thor-Erik Hoftaniska, Fredrik Helness og Thomas Charlsen.
I 2. divisjon gjorde også Hordaland 2 - Høyland det skarpt ved å vinne 2. div avd. C, og rykker dermed opp til neste års 1. divisjon.
f.v. Tor Bakke, Jim Høyland, Sven-Olai Høyland, Magne Eide og Trond Hantveit. Jim vant i tillegg den totale butleren for 1. og 2. divisjon med +1,26.
Resultater fra helgen finner du her
Trond Rikstad – Dag Kristiansen ble det 3. paret av 3 mulige til nå med omgangsseier i årets klubbmesterskap. For første gang holdt det med litt under 60 % for å vinne. Uendret blant topp 2. Odd og Erna tok riktignok innpå Stian og Bjørn med litt mindre enn ett prosentpoeng etter sin 2.plass i omgangen. Ludvig og Anne revansjerte en svak omgang sist med å bli nummer 3 i omgangen og avanserte til samme plassering sammenlagt, dog på behørig avstand opp til de 2 beste som har fått et forsprang til resten av feltet på henholdsvis 14 og 10 % - poeng.
Det er derimot kun 10 % - poeng som skiller de 8 neste parene. Klubbmesterskapet tar nå pause i 14 dager siden det er Årsmøte førstkommende tirsdag. Etter møtet blir det spilt en singelturnering.
5 1/2 bord ved veldens turnering og Terje og Arne grusa resten av feltet og vant med 62,08% de ble fulgt av Ebba og Odd-Bjørn med 59,17% og på 3 plass fulgte Halvard og Helge med 58,75% vi gratulerer med plass på pallen og dette var også simultan og resultatene kommer på forbundets side i løpet av dagen.
Det blir årsmøte tirsdag 24 mars kl: 17.00 og alle klubbens medlemer kan delta, er der saker man ønske å spille inn må dette være på plass senest en uke i forkant. Vi håper så mange som mulig deltar på årsmøte.
Det ble spilt 27 spill monrad ved 10 fulle bord og simultan med resen av Norge.
Svein og Jens H. vant med Jan og Per på andre, Tom Anders og Karl på tredje. Gratulerer!
Minner om Årsmøte 2020 neste tirsdag kl 1700.
Her er referatet frå årsmøtet 27.01.2020 Les referat
« Forrige Neste » 1... 5679 5680 5681 5682 5683 5684 5685 5686 5687 5688 5689 5690 5691 5692 ...12020