Stort oppmøte igjen og det ble spilt 27 spill monrad ved 13 fulle bord.
Og ved kveldens slutt sto Eldbjørg og Anne Grethe øverst på pallen med Steinar og Anton på andre, Bjørn og Harald på tredje. Gratulerer!
07.02.2020 20:42
4959 Geir Olav Tislevoll
Tags:
Det ble dansk bridge som fikk mest grunn til å glede seg over resultatene i Reykjavik Bridgefestival. Etter at Anders Hagen og Jonas Houmuller vant parturneringen ble det et danskpreget lag (Ballebo) som vant lagturneringen.
Med uavgjort i siste kamp mot et heldansk lag som kunne vunnet med storseier holdt det til seier for Dorte og Morten Bilde sammen med Auken-Welland (de to siste representerer riktignok Tyskland). De danske konkurrentene i siste runde ble nr. 5, og det ble også dansk på 9. og 10.plass.
Glade danske drenge, Anders og Jonas vant parturneringen
For Norge ble det resultatmessig ikke så mye å glede seg over denne gangen i festivalen hvor norske spillere har vært ganske dominerende flere år. Beste nordmann i lag ble Tor Erik Hoftaniska på det engelske laget De Botton (nr. 4). Alt om Reykjavik Bridgefestival 2020 kan du finner her.
http://nbfromerike.org/var/fckeditor/nbfromerike/file/styrmoter/2020-01-16.pdf
Steinar Hansen vant siste spillekveld av klubbmesterskapet 2020. På plassene bak kom Fredrik Olsen, Fritz Olsen og Arne Gabrielsen.
Sammenlagt vant Alf Roger Jakobsen foran Erling Berg, Fritz Johnsen og Steinar Hansen
Link til spillene fra spillekvelden HER.
Erling Berg(bildet) og Ulf Lien vant første runde av klubbmesterskapet som ble spilt 04.02.20. På plassene bak kom parene Johnny Åsen-Fritz Johnsen og Oddmar Nyseth-Johannes Pedersen.
« Forrige Neste » 1... 5667 5668 5669 5670 5671 5672 5673 5674 5675 5676 5677 5678 5679 5680 ...12020