Et fantastisk bra resultat av Jerome og Andre'. Etter bare ett år med bridgespilling, vant dette paret kveldspillingen i Farsund BK. Megabra gutter!!!Det ble spilt en simultanturnering denne kvelden. Foruten at det var en vanlig spillekveld, var det også en turnering som ble spilt i mange klubber over hele Norge, hvor de samme kortene ble brukt. Dermed kan man gå inn på sidene til NBF på Internett og se hvordan det gikk i forhold til resten av Norge. Dette er siste gangen på 3 måneder at jeg skriver om spillingen i klubben. Nå reiser Siri og jeg til Spania hvor det er sol og ikke regn. HA EN RIKTIG GOD JUL OG ET MEGABRA NYTT BRIDGEÅR.
Svar til: Singelturnering og WO
« Forrige Neste » 1... 5603 5604 5605 5606 5607 5608 5609 5610 5611 5612 5613 5614 5615 5616 ...12020