Andre kveld av Mot jul ble vunnet av Bjørn Erik og Geir Hogne, med Roger og Leif på andreplass. Sammenlagt leder Brynjar og Bernt med Leif og Roger på andre plass.
Trykk her for å se hvem vi skal møte. Du blar deg ned til kamp nr 268 og ser ar det er bortekamp mot Blommenholh BK 3. Resultatene fra runde 1 og 2 ble seier i begge kampene mot Tønsberg og Lågen. På laget spiller Vibeke og 3 bla Helgeby - det er i alle fall de 4 som er påmeldt. Gratulerer så mye med flott innsats så langt og tvi tvi videre!
Så oppfordrer jeg at de som deltar på bridgeturneringer utenfor klubben gir oss beskjed slik at vi kan formidle resultatene på hjemmesiden. Det er dessverre ikke enkelt å få med seg alt i en hektisk hverdag......
Her er kvalifiseringen i full gang, men det har ikke akkurat gått over all forvetning. På laget spiller Frank og André, Roger og Vibeke og til slutt, men ikke minst Simen og Bjørn.
Det gjenstår 2 kvalifiseringskamper som begge går før Jul, nemlig mandag 9. og 16. desember. Nord-pulja spiller i Horten mens sydpulja spiller i Larvik. Det gjør også finalen i midten av mars.
Her finner dere mye mer rundt avviklingen av årets KM.
Gratulerer til Hanne og Ragnar som vant både hcp og den ordinære turneringa. Vel møtt neste torsdag.
Ivar og Erling R. vant i kveld.
Resultatene er endret litt i forhold til utskriften fra tidligere i kveld, fordi det lå inne med handikapberegning i ruterprogrammet.
Det ble spilt simultanturnering og det møtte 12 par. Det ble en suveren seier tilSigurd og Marius som oppnådde hele 73,3%. På 2. plass kom Bjørn Morten og Asbjørn med 56,7%. Siste plass på "pallen" gikk til Liv og Åse med 55,4%. Vi viser til resultatlista.
Vi gratulerer alle på "pallen" og spesielt Sigurd og Marius med seieren!
Neste torsdag ønsker vi velkommen til ny HC-turnering.
Tredje kveld av Mot jul ble vunnet av Jarle og Tor Arne på andreplass kom Kurt Ove og Alexander. Sammenlagt leder Brynjar og Bernt foran Torgrim og Harald.
Den ligger ute på NBF sine sider klar til påmelding. Kontakt jan hvis dere trenger hjelp. Midt Telemark har som vanlig julebordsbridge Fredag 6/12 kl 18.00.Kontakt Heidi eller Jan hvis dere ønsker å være med.Notodden har også spilling i romjula. Mandag 30/12 kl. 18.00 og 1/1 kl 16.00. Der er det påmelding ved oppmøte.
Link til påmelding: www.bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/4835
Det møtte 10 par til MP-Treffet av Vinterturnering 1. Sverre og Stig vant med 58,9 %. Kolbjørn og Gunnleiv ble nummer to med 56,4 %, og Knut og Johnny ble nummer tre med 55,7 %.
Neste torsdag arrangerer vi Julebridge med oppstart kl. 18. Påmelding er registrert, så gi beskjed snarest hvis det er flere som skal delta (se terminliste).
« Forrige Neste » 1... 5577 5578 5579 5580 5581 5582 5583 5584 5585 5586 5587 5588 5589 5590 ...12019