Dere må nok smøre dere med tålmodighet og vente spent på det endelige resultatet. Jeg har klart å få vekk par 9 fra resultatlista så ingen trenger å skamme seg over å ha blitt slått av oversittparet, men i stedet for frirunde står det likevel pass på scoringslista. Jeg har bedt om assistanse fra høyere hold, men må vente til de kommer på kontoret i morgen.
Da ser det ut til at alt har ordnet seg. Det er ikke verre enn at jeg må skrive "frirunde" der det står "pass". Lista forandret seg når det ble gjort, men Svein og John Ivar troner fremdeles øverst.
Det ble seier mot Aukra torsdag kveld i den andre kampen i NM-runden. 17 IMP blir nok likevel i knappeste laget for å gå videre til tredje runde etter tapet med 20 IMP i første kamp.
Olavs referat ligger under http://askerbk.org/Styring/Styret-komiteer-og-mailadresser/Styremoete-24.10.2019
Hovedpunktene i referatet er:
Status økonomi. Sponsing av juniormedlemmer. Pris for kortlegging. Ny ordning for premiering.
Kvelden samlet fire og et halvt bord. To par delte seieren. Eva Hagen/Roger Bogen Kalås fra Aurskog-Haga BK og Steinar og Egil havnet til slutt på samme poengsum med 64,29 %. På tredje kom Arne og Bjørn med 53,17 %..Du finner spillene og fullstendig resultatliste HER
Fortsatt øsnker vi flere par på kveldene.
Siste nytt om Ivar: Han har den siste tiden vært på Sykehotellet til opptrening, men ble på onsdag lagt inn igjen på AHUS med nyresvikt. Vi krysser fingrene.
Øverst på hjemmesida finner du lenker til forrige helgs divisjonsspilling.
Begge Engerdalslagene hevder seg godt på en forløpig 2. og 5. plass. Det er tett i toppen, med bare 8VP fra 5. til 1. plass, og mye kan skje i løpet av siste helg som avvikles på nyåret.
I 3. divisjon har vi også lag fra Østerdal; både i Oppdal og på Lillehammer. Lag Sandkjernan ligger like så greit på 1. plass i sin avdeling, og Lag Moen ligger på 2. plass i sin. Begge lagene har potensiale godt nok til å spille i 2. divisjon, og vi heier dem fram også andre helg av divisjonsspillinga i januar.
Nytt av året er at Flekkefjord stiller med to lag i NM. Jonny, Hermod , Anders og Marius representerer en fin blanding av rutine og ungdommelig pågangsmot. Laget har spilt både 1. og 2. runde, det ble klar seier mot Equinor i første og et nesten like klart tap i andre runde. Dermed blir det veldig spennende å se om laget kommer videre til 3. runde. I fjor krevdes det en seier og 20.7 vinnerpoeng for å gå videre, våre har en seier og 20.1 i år.
Flekkefjord 1 har ikke spilt sine kamper ennå, de skal ut mot Sandnes Juniorbridgeklubb og Sola, første kamp går førtskommende lørdag.
Fjerde kveld av Handicapturneringen ble vunnet av Geir Hogne og Bjørn Erik med Ann Karin og Tove på andreplass. Sammenlagt leder Torgrim og Harald med Geir Hogne på andreplass.
« Forrige Neste » 1... 5536 5537 5538 5539 5540 5541 5542 5543 5544 5545 5546 5547 5548 5549 ...12019