Sluttresultat:
Øystein - Pål........................234,5 %
Kolbjørn - Gunnleiv...............216,4 %
Odd Roar - Marian.................198,0 %
Stig - Sverre.........................197,7 %
Johnny - Knut.......................191,9 %
Tom Ivar - Terje...................189,9 %
Nå arrangerer vi 2 (åpne) spillekvelder, 27/11 og 4/12, med diverse kveldspremier, og sammenlagtpremier til de beste av dem som får med seg begge kveldene. Onsdag 11/12 er det Juleavslutning med bridge og god mat hjemme hos Jorun og Jan. Meld på til Jorun, mobil 917 25 895.
Onsdag 20/11 kom følgende på premielisten (hcp): 1. Roy v. P. & Ståle E. 64,0 % 2. Tommy T. & Thore Odd B. 62,4 %
De 2 beste i november-turneringen (Scratch) ble: 1. Ståle & Eirik 232,7 % 2. Terje & Wiggo 224,1 % Onsdag 13/11 skulle vi spille SIMULTAN-turnering, men dubleringen av kort hadde gått aldeles i ball, så de siste 2 rundene (av 7) måtte anulleres, idet samme giv dukket opp med ulike spillnumre i samme runde, og spill i neste runde var blitt spilt i forrige. Kort sagt kaos! Vi premierer derfor kvelden etter 5 runder (hcp), da det meste forhåpentligvis fungerte normalt, og her ble de premierte: 1. Odd Herlovsen & Hans Arne Evensen 60,7 % 2. Tommy T. & Thore Odd B. 52,9 %
Onsdag 6/11 ble følgende premierte (hcp), i andre kveld av nov.-turneringen: 1. Per S. & Kai H. 64,3 % 2. Jorun R. & Jan R. H. 56,7 %
Onsdag 30/10 var 1. kveld i 4-kvelds november-turnering. Premierte (hcp) ble denne kvelden: 1. Ståle E. - Eirik B. 63,7 % 2. Jorun R. & Jan R. H. 55,9 %
Sunndalsøra 2 ble for sterke i den første NM-kampen onsdag ettermiddag. Likevel hadde vi våre muligheter og med litt større nøyaktighet kunne resultatet fort blitt annerledes. Differensen ble 20 IMP. Det betyr at vi må ha skikkelig god glid når vi møter Aukra torsdag 7.11. dersom det skal være mulighet for avansement.
« Forrige Neste » 1... 5523 5524 5525 5526 5527 5528 5529 5530 5531 5532 5533 5534 5535 5536 ...12019