Forrige mandag gjorde jeg en feil der vi kom i en diskusjon hvor vi ikke ble særlig enige om utfallet. Spørsmålet er ikke om jeg gjorde feil, men hvor stor feil tok jeg?
Som sistemann i godsona reåpnet jeg med en hard X og vi er enig i at her bør vi ikke ha så mye utenom en god fordeling, men dette er i minste laget fra meg med 9xxx i spar.
Etter en god tenkepause passet makker ned og spilte ut Hjerter 8
Hva har makker nå? Hva velger du å gjøre?
Tenk deg litt om før du begynner å lese om mine tanker:
tibake til normalen igjen, seier til Svein og John Ivar, gratulerer!
Dette var første kveld på 3 stjernersturneringa, neste gang fortsetter vi med IMPen
For de som synes det er moro å spille kort er det fint å spille 28 spill en kveld. For de som gjør det for å se seg høyt opp på resultatlista er det stusselig å spille med 3 bord og 0-2-4 i score. Heldigvis går bridgen foran, foreløpig.
Gratulerer til Øystein og Asle (John) med 2.plass sammenlagt i simultanturneringen 23.10!!!
Her er sammenlagtresultatene:
bridge.no/result/view/129051
Kretsstyre gratulerer årets vinner i KM Lag som ble Ruter 7, med Moen, Åsmann, Østli, Bergersen, Aasen og Langbråten. Også tusen takk til alle deltagerne for at arrangementet gikk veldig bra.
Her er resultatene:
javascript:void(0);/*1571937144581*/
Kretsstyre
Andre kveld av handicapturneringen ble vunnet av Torgrim og Harald med Sturla og Viktor på andre plass. Sammen lagt leder Torgrim og Harald med Geir Hogne og Bjørn Erik på andreplass.
« Forrige Neste » 1... 5512 5513 5514 5515 5516 5517 5518 5519 5520 5521 5522 5523 5524 5525 ...12019