Årets KM lag for NBF avd Romerike ble arrangert på vår hjemmebane på Tajetun lørdag 10 og søndag 11 oktober.
14 lag stilte til start med 8 lag i Mesterpuljen og 6 lag i Åpen pulje,
Rælingen BK stilte i år gledelig nok opp med to lag som begge ble plassert i åpen pulje etter at klubben i fjor misset opprykk til Mesterpuljen med så knepen margin som mulig. Heller ikke i år skulle det lykkes med opprykk . 1 . laget med Ivar, Jon, Britt,Arvid ,Bjørn og Arne tok i år også tredjeplassen bak importlaget fra Jessheim ( Jessheim 4 ) som vant puljen og med Lørenskog BK på andre og siste opprykksplass. Laget vant 3 kamper , hadde et knepent tap pg et klar tap ( mot Lørenskog ) i de fem kampene. Rælingen 2 med Leif, Knut Erik , Anniken og Dag måtte desverre ta til takke med 6.plassen i Åpen pulje .
Året kretsmester og vinnere av Mesterpuljen ble våre naboer fra Norrøna 1. RBK gratulerer !
De to lagene som kom på hhv 7. og 8 .plass i Mesterpuljen og dermed må ta veien ned i åpen pulje var Haga Bk og Jessheim 1. Fulstendige resultatlister med spill finner dere under hjemmesiden til Romerike bridgekrets - Arkiv - Resultater.
Her er oppsettet for runde 1 spilles 26.10,15 på Grimstad Vertshus
Melandsknekten 1 møter Førde 2 (Gjertsen, Løseth, Myren, Sagevik, Nordstrand) på bortebane i 3.runde.
Førde videre på w.o. Melandsknekten har trukket seg fra kampen...
Resultat for Melandsknektene:
Melandsknekten BK 2 - Bergen Akademiske BK 1 50 - 86
Melandsknekten BK 1 - Samnanger BK 1 53 - 29
Melandsknekten BK 2 - Bergen Akademiske BK 2 39 - 78
Bergen Akademiske BK 4 - Melandsknekten BK 1 69 - 63
Gratulerer til lag Frøyse (Stine, Even, Bjørn A. og Torbjørn) som vinnere av høstens lagturnering over 3 kvelder (12.-26.10).
SAMMENLAGT
Resultat mandag 26.10
Resultat mandag 19.10
Resultat mandag 12.10
Hei alle sammen!
Som de fleste har fått med seg har Jessheim BK fått ny ledelse :)
Leder: Elisabeth Axelsen Øian
Kasserer: Svein Otto Åsmann
Styremedlem: Bjørn Bergersen med ansvar for Ruter
Styremedlem: Lars Kristian Moen som makkerformidler
Vi har hatt 2 styremøter hvor vi jobber med nyttårscupen og hvordan vi kan øke antall spillere som kommer på klubbkveldene.
Vi vil også arrangere julebord i år, 11 des, så sett av datoen nå! Innvitasjon kommer snart.
Er det noe dere lurer på bare ta kontakt :)
Ha en fott dag og husk spilling på tordager kl.18.30 på frivillighetssentralen!
Elisabeth
Gratulerer til Tron og Arild som vant i A og gratulerer til Eldrid og Inger som vant i B
« Forrige Neste » 1... 3353 3354 3355 3356 3357 3358 3359 3360 3361 3362 3363 3364 3365 3366 ...12019