Terminliste er oppdatert - likevel minner vi om følgende:
- I perioden 8.oktober - 3.desember spilles en 7-kvelds høstcup.
- 15.oktober og 12.november spilles SIMULTAN med startavgift 50,- pr spiller. Kveldspremie til vinnere. Disse kveldene teller IKKE i høstcupen.
Innbetaling av kontingent skjer 29.oktober. Eventuelt direkte på bankkonto 4451.21.24264 (husk navn)
For medlemmer i klubben som er med og spiller, er prisen for i høst 450,- kr. (dette er både kontingent og turneringsavgift)
For ikke-medlemmer som er med og spiller, er prisen per person 200,- kr. (eventuelt 50,- kr hver gang)
For medlemmer som ikke spiller i klubben, må det betales 250,- kr i kontingent.
Forhåpentligvis var det en trivelig opplevelse å starte opp sesongen (etter ei ukes avbrekk) i Heggeriset, i lag med to par fra Trysil. Etterhvert blir vi flere fra begge leire. Sesongstarten ble vunnet av Odd Harald og Geir, redaksjonen gratulerer!
Det høres kanskje ikke ut som et komplement, men nå skal du se hvordan det går når Odd Harald spiller som en sau og innkasserer en fortjent topp for dette:
Fra syds hånd (spillet er snudd for anledningen) har Odd Harald blitt spillefører i 4 hjerter i et uforstyrra meldeforløp. Ut kommer kløver-konge fra vest. Hvilke planer legger du for det videre spillet? Og husk: Det er parberegning, så alle stikk teller!
07.10.2015 11:31
1961 Knut Kjærnsrød
Tags:
Ranik Halle prisen for 2014 fikk en meget verdig vinner i Tore Farbrot fra Fredrikstad. Han har gjennom en årrekke gjort en utrolig journalistisk innsats på det lokale plan med bridgespalter i avisene Demokraten og Fredrikstad Blad der han legger stor vekt på lokale spill og spillere, i tilegg til å referere fra nasjonale og internasjonale bvegivenheter. Han samler inn og publiserer resultater fra samtlige bridgeklubber i Fredrikstad og omegn og skriver opplæringsartikler både for nybegynnere og viderekomne. Det det ikke er plass til i spaltene, publiserer han på egen hjemmeside. Han er en ildsjel for bridgen på alle mulige måter og stiller opp forklubben uansett. Han sier aldri nei til å spille med, veilede eller undervise nybegynnere. Fra utdelingen i Fredrikstad Bridgeklubb på spillekvelden 6. okt, den dyktige vinneren til venstre sammen med Knut Kjærnsrød fra styret i Norsk Bridge Presse.
GRATULERER MED PRISEN, TORE!
1. og 2. runde i NM-klubblag er trukket. For våre lag gikk det slik:
Mo 1 (Selfors) får to bortekamper: Båsmo 1 (Almli) og Sandnessjøen BK
Mo 2 (Bonsaksen) skal møte Mo 3 (Jakobsen) hjemme og Båsmo 4 (Thomassen) borte.
Mo 3 (Jakobsen) skal møte Mo 2 (Bonsaksen) bort og Sømna BK hjemme.
Vi håper på tre lag videre til tredje runde.
Kampene skal være spilt senest 13. desember.
Lørdag ble turneringen arrangert med 15 deltagende lag, Svein Ingar ledet turneringen på en myndig og meget god måte.
En klar seier til L.M.Grude-T.E.Grude-E.Flått og Gundersen foran Stein Bjerkset-Asgeir Langen-Reidar Bårseth og Olav Arve Høyem mens L.A.Johansen-Althe-Davisen og Althe. Beste lokale lag med Ola Bjerkan-John Andreassen, Kjell O.Gisnås-Tore Haukås endte på 6.plass.
Helgen etter Rondane-Cup på Otta synes å være meget bra og frister til gjentagelse neste år.
« Forrige Neste » 1... 3352 3353 3354 3355 3356 3357 3358 3359 3360 3361 3362 3363 3364 3365 ...12019