Det var 4 fulle bord og det var jevnt score på alle, Jens Ivar og Bjørn T. takk det lengste strået å vant med 56,5% tett fulgt av Halvard og Helge med 54,8% og 3 plass gikk til Henk og Terje med 54,2% Det er en kveld igjen av turneringen, her er de gjevnt før siste runde, Jens og Bjørn leder med 296,1 ( å stryke 56,5% i siste runde)og på andreplass er Ingvar og Eilert med 292,7( å stryke 47,9% i siste runde) og på 3 plass er Halvard og Helge med 284,7.( å stryke 47,9% i siste runde) Det er veldig jevnt og det skal strykes nok en runde, så her kan det snu hele lista blant de tre første
21.09.2015 22:35
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Det er alltid flott å komme til dekket bord, så derfor er jeg sikker på at jeg har deltakerne i årets NM-par bak meg når jeg takker arrangøren, Sandefjord BK, for en glimrende jobb. Ingen av oss aner hvilket arbeid som ligger bak en slik turnering, så vi takker hver enkelt av de som har bidratt. Det gjelder alle med ansvar for kort, alle med ansvar for servering, alle som ryddet etter oss, de to som ledet det tekniske, alle som dro i tråder, hotellet som la til rette for oss og andre som på en eller annen måte bidro til fest. Det er alltid ting å sette fingeren på. Kanskje var det noe trangt mellom bordene, men det gjør bare at vi må trene mer på å ikke snakke så mye under og etter rundene. De som skal arrangere neste år, har en stor jobb foran seg. Karl Morten Lunna trumfskviste og jeg lar han representere oss mange takknemlige.
22 september spilte vi 4 runde av klubbmesterskapet. Det var 13 par som deltok. Ernst og Arne vant, Sissel og Ola ble nr 2 og Siri og Helge delte 3 plassen med Ronny og Martin. Vi gratulerer.
29 september spilte vi 5 runde av klubbmesterskapet. Det var 11 par som deltok. Knut B og Kirsten vant en overlegen seier. Martin og Ronny ble nr 2 og Alf Henning og Ernst ble nr 3. Vi gratulerer
Resultat 29.09.
Magnar og Jacob vart best av våre i Simultanturneringa.
Landsresultat.
Gratulerer med seieren til Wenche og Solvår foran Thomas og Torolf.
21.09.2015 23:00
Vest-Agder kapret to ekstraplasser neste år med 4.plass og 12.plass. Det var det ingen andre kretser som klarte.
A medlem: kr. 400,-, B medlem/junior: kr. 200,-.
Lisens 2022: kr. 600,-
Bankkontonummer til Harstad SJ&BK: 4730.09.28524.
Angi i meldingsfeltet hva innbetalingen gjelder.
Det er også mulig å vippse til kasserer Paal, men han foretrekker at dere betaler inn på bankkontoen.
21.09.2015 23:26
Denne overskriften har jeg ventet lenge på å bruke og at det var kaninen i førersetet gjør ingenting. Han åpnet med 1NT som viser 8-12hp. Mine og Roald sine doblinger er alle straffebetonet. Jeg tror jeg skal la Geir og Tom forklare sine. 2hj på 3-2 kosta i allefall 1100.
« Forrige Neste » 1... 3329 3330 3331 3332 3333 3334 3335 3336 3337 3338 3339 3340 3341 3342 ...12019