Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120185 treff

Høst1

28.09.2015

Gratulerer til Svein og Finn som vant i A og gratulerer til Ingvar og Arne som vant i B

Høst1

NM par finale 2015

20.09.2015
NM par finale ble arrangert i helga, Beste par fra Helgeland ble Håkon og Kurt-Ove, som ble nummer ni. Gratulerer med god innsats! Også Sverre og Bjørnar kom over middels, og havnet på 23. plass.

Årets norgesmestre ble Finn Brandsnes - Jo-Arne Ovesen, mens fjorårets norgesmestre, Tor Eivind Grude - Håkon Kippe ble nummer fem denne gang. Vi gratulerer!
NM par finale 2015

Mandag 28.09.15

28.09.2015
I kveld var det Atle Evensen og Tommy Lødding som vant. Vi gratulerer.
Mandag 28.09.15

Husk å melde på lag

20.09.2015
Fristen for å melde på lag til NM-klubber er 1. oktober 2015. Samme dato er fristen for å melde på lag til KM-lag, som spilles på Mo helga 3.-4. oktober (se invitasjon i tidligere sak fra den 14. september).

Klubbene har fått frist til den 30. september med å melde på lag til Seriemesterskapet 2015/2016. Derfor er det viktig at lagene gir beskjed i egen klubb om at de skal delta.
Husk å melde på lag

turnering over 3 kvelder

20.09.2015
resultater etter 1. kveld av 3 kveldsturnering i perioden 17/9 - 1/10
 turnering over 3 kvelder

Les mer...

Klubbmesterskapet er igang!

28.09.2015

VM i bridge er i full gang. Norge er kvalifisert med et par og det er i veteranklassen. Selv om dette er for "de gamle" gutta, så betyr ikke det at nivået er dårlig. Heller tvert imot. Her er det bøtter og spann av EM og VM vinnere som holder like godt nivå enda.

Det er spilt 2 dager (av 7) i innledende runder. Norge ligger på pen 5 plass. Det er de 8 beste som går videre til sluttspill der det er vinn eller forsvinn i hver kamp videre. De begynner å spille kl 07.30 hver dag og holder på til ca 15.40 norsk tid. Du kan se de på BBO eller følge de på liveoppdateringer her:

Ellers er det jo Klubbmesterskap nå og dette er årets gjeveste turnering som går over 6 kvelder. I kveld vant Morten og Arild foran Ivar og Per Johan som delte 2 plassen med Kari og Kai.

Avgjørelsen kom i siste spill da jeg og makker hadde walkover. PJ og Ivar sitter Nord/Syd. Hva melder du med disse kortene:

 

28 KQ10973    
Vest 109    
N-S A853    
  A    
Vest Nord Øst Syd
1 Sp Pass Pass 2 Hj
Pass ?    



Du hadde vel håpet på en opplysende X fra makker, men det kom ikke, hva nå?

Klubbmesterskapet er igang!

Les mer...

Leif-Harry Arntsen vant sommerbridgen

21.09.2015

Leif-Harry Arntsen (bildet) vant sommerbridgen i Vestvågøy BK i 2015. På andreplass fulgte Jostein Pettersen, mens Sigfred Andreassen ble nummer tre. 53 spillere var innom årets sommerbridge. Blant de spillerne som deltok i sin første sommerbridgesesong, ble det sterke resultater for Wenche Adolfsen (10. plass), Mads Tangen (12. plass), og Edvard Falch (15.plass). Se resultatliste.

Leif-Harry Arntsen vant sommerbridgen

Les mer...

Bendik og Olemann til topps 5.Kveld av Haustturneringa 28.09.15!

28.09.2015
Kjell og Endre like bak på 2.plass!
Bendik og Olemann til topps 5.Kveld av Haustturneringa 28.09.15!

Reidar og Tor Anders med 71 %

28.09.2015

Spelinga måndag 28. september blei vunne av Reidar Dale - Tor Anders Hauge med 71,4 % score. Ole og Laila Årland blei nummer to med 66,0 % og tredjeplassen gjekk til Joleiv Midttveit - Ariel Johannesen med 61,9 %.

Resultatliste og spelanalysar

Neste måndag er det ny simultanturnering. Det blir og «Bridge med Bjørn» før spelinga. Han starter klokka 18. Tema for kvelden kjem her på sida i løpet av veka.

Vel møtt!

Reidar og Tor Anders med 71 %

EBL gransker sakene om påstått juks

« Forrige Neste » 1... 3324 3325 3326 3327 3328 3329 3330 3331 3332 3333 3334 3335 3336 3337 ...12019



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer