Gratulerer til Svein og Finn som vant i A og gratulerer til Ingvar og Arne som vant i B
VM i bridge er i full gang. Norge er kvalifisert med et par og det er i veteranklassen. Selv om dette er for "de gamle" gutta, så betyr ikke det at nivået er dårlig. Heller tvert imot. Her er det bøtter og spann av EM og VM vinnere som holder like godt nivå enda. Det er spilt 2 dager (av 7) i innledende runder. Norge ligger på pen 5 plass. Det er de 8 beste som går videre til sluttspill der det er vinn eller forsvinn i hver kamp videre. De begynner å spille kl 07.30 hver dag og holder på til ca 15.40 norsk tid. Du kan se de på BBO eller følge de på liveoppdateringer her: Ellers er det jo Klubbmesterskap nå og dette er årets gjeveste turnering som går over 6 kvelder. I kveld vant Morten og Arild foran Ivar og Per Johan som delte 2 plassen med Kari og Kai. Avgjørelsen kom i siste spill da jeg og makker hadde walkover. PJ og Ivar sitter Nord/Syd. Hva melder du med disse kortene:
Du hadde vel håpet på en opplysende X fra makker, men det kom ikke, hva nå?
Leif-Harry Arntsen (bildet) vant sommerbridgen i Vestvågøy BK i 2015. På andreplass fulgte Jostein Pettersen, mens Sigfred Andreassen ble nummer tre. 53 spillere var innom årets sommerbridge. Blant de spillerne som deltok i sin første sommerbridgesesong, ble det sterke resultater for Wenche Adolfsen (10. plass), Mads Tangen (12. plass), og Edvard Falch (15.plass). Se resultatliste.
Spelinga måndag 28. september blei vunne av Reidar Dale - Tor Anders Hauge med 71,4 % score. Ole og Laila Årland blei nummer to med 66,0 % og tredjeplassen gjekk til Joleiv Midttveit - Ariel Johannesen med 61,9 %.
Resultatliste og spelanalysar
Neste måndag er det ny simultanturnering. Det blir og «Bridge med Bjørn» før spelinga. Han starter klokka 18. Tema for kvelden kjem her på sida i løpet av veka.
Vel møtt!
« Forrige Neste » 1... 3324 3325 3326 3327 3328 3329 3330 3331 3332 3333 3334 3335 3336 3337 ...12019