Didrik og Werner var på treningsopphold på Averøya før de møtte på mandag. Om det var dette som gjorde at de knuste all motstand på første spillekveld etter ferien, skal være usagt, men de var vanskelige å få ut av spillelokalet. Resultatet måtte markeres!
Dessverre har Julie flyttet fra byen, og derfor var det ekstra gledelig at "ungdommene" Geir N og Frank B dukket opp.Vi har et håp om nok et par fra førstkommende mandag, men det er fortsatt plass til mange flere.
Resuktat 08.09.
Osterøy Bridgeklubb startar ny sesong 21.09.15 Oppmøte er som vanleg kl 18.30 i Ungdomshuset på Solberg.
Vel Møtt!
5.-6. september arrangerte Sarpsborg og Fredrikstad bridgeklubber den tradisjonelle FOSS-turneringen. Det var brukbart med lokale deltakere, men dessverre få deltakere totalt, særlig søndag med 14 bord (ikke mer enn en god klubbkveld). Av lokale resultater så var 4. plass lørdag til Tommy-Olav Erik beste prestasjon. Gratulerer :) På søndag klarte Magnus-Flemming samme plassering, men i et langt "tynnere" felt.
Det var heller ikke den store samlede deltakelsen i helgas Fefor-turnering, der vi hadde lokale deltakere i B-pulja: Thor m/makker klarte 5. plass og Tormod - Jan P tok 9. plass.
« Forrige Neste » 1... 3310 3311 3312 3313 3314 3315 3316 3317 3318 3319 3320 3321 3322 3323 ...12019