Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120185 treff

Dyrnes- Karlsson best i gang etter den laaaange bridgeferien!

12.09.2015

Didrik og Werner var på treningsopphold på Averøya før de møtte på mandag. Om det var dette som gjorde at de knuste all motstand på første spillekveld etter ferien, skal være usagt, men de var vanskelige å få ut av spillelokalet. Resultatet måtte markeres!

Dessverre har Julie flyttet fra byen, og derfor var det ekstra gledelig at "ungdommene" Geir N og Frank B dukket opp.Vi har et håp om nok et par fra førstkommende mandag, men det er fortsatt plass til mange flere.

Dyrnes- Karlsson best i gang etter den laaaange bridgeferien!

Les mer...

Arvid og Olav vann andre kvelden i haustsesongen.

08.09.2015

Resuktat 08.09.

Arvid og Olav vann andre kvelden i haustsesongen.

Oppstart ny sesong 2015/2016

13.09.2015

 Osterøy Bridgeklubb startar ny sesong 21.09.15 Oppmøte er som vanleg kl 18.30 i Ungdomshuset på Solberg. 

Vel Møtt!

Oppstart ny sesong 2015/2016

Molde

 

Resultater 10. september

13.09.2015
Det møtte åtte par til første runde av Høstturnering 1, den 10. september. Morten og Marian tok en suveren seier med solide 67,4 %. Brynjar og Asbjørn ble nummer to med 54,8 %, mens Sverre og Stig kom på tredjeplass med 50,8 %.

Torsdag den 17. september er det Jarle som arrangerer, og så langt ligger det an til å møte 6 par fra Brønnøysund. Vi håper på god deltakelse fra Sømna i tillegg, slik at vi kanskje kan bli 4-5 bord.
Resultater 10. september

Else og Lars Magne vann 2.Kveld av Haustturneringa 07.09.15!

08.09.2015
Bendik og Olemann kneip 2.plassen! Hugs at me må spela på skulen fyrstkomande måndag og. MØT OPP!
Else og Lars Magne vann 2.Kveld av Haustturneringa 07.09.15!

kveldsturnering 10/09 - 2015

14.09.2015
8 par , middels 84
kveldsturnering 10/09 - 2015

Les mer...

Molde storturnering 2015

FOSS og Fefor

14.09.2015

5.-6. september arrangerte Sarpsborg og Fredrikstad bridgeklubber den tradisjonelle FOSS-turneringen. Det var brukbart med lokale deltakere, men dessverre få deltakere totalt, særlig søndag med 14 bord (ikke mer enn en god klubbkveld). Av lokale resultater så var 4. plass lørdag til Tommy-Olav Erik beste prestasjon. Gratulerer :) På søndag klarte Magnus-Flemming samme plassering, men i et langt "tynnere" felt.

Det var heller ikke den store samlede deltakelsen i helgas Fefor-turnering, der vi hadde lokale deltakere i B-pulja: Thor m/makker klarte 5. plass og Tormod - Jan P tok 9. plass.

FOSS og Fefor

Hele 45 par stilte til startstrek

Hele 45 par stilte til startstrek

 

« Forrige Neste » 1... 3310 3311 3312 3313 3314 3315 3316 3317 3318 3319 3320 3321 3322 3323 ...12019



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer