Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120185 treff

Ny Spillekveld

19.08.2015

 Vi starter opp igjen for hausten ONSDAG 2.september til vanlig tid (18.15)Nytt spillested er Vard Elektro sine lokaler i Tennfjorden

Dette gjer att bla Jorunn slipper å stå over en gang i mnd og det passer også 

godt for alle andre som e forspurt.

Vel møtt til nye slag ved "den grønne filten"

Ny Spillekveld

Juksesaken (oppdatert)

29.08.2015 14:15

7988 Snorre Aalberg

Tags:

Boye har sagt at han ikke ønsker å delta i debatt på min side. Det respekterer jeg. NBF har fortalt at de kommer til å ta et initiativ ovenfor EBL for å fortgang i at saken kommer til de myndigheter som skal vurdere denne type saker. Derfor kommer jeg til kun å legge ut linker til ting som skjer, men ber om at de som ønsker å diskutere den ene eller den andre siden av saken, bruker andre media.

Det er noen som sier at debatten er stengt på denne sida . Det stemmer ikke, fordi alle tidligere innlegg er åpen for kommentarer. Det eneste unntaket er denne, fordi som sagt ønsker verken Boye eller NBF at diskusjonen skal foregå på forbundet sin side i denne fasen. 

Boye har sagt at det snart kommer videobevis, flere suspekte spill og detaljer om hvordan det jukses. Jeg kommer til fortsatt å linke dit det skjer ting.

Det er viktig for meg å understreke at det som står på denne sida, er mine meninger og mine innspill. Hvis noen tror at det jeg skriver er NBF sitt offisielle syn, er det selvsagt ikke tilfelle. Jeg trodde ikke det skulle være nødvendig å skrive det siste, men for han som måtte være i tvil...

Lotan Fisher slår tilbake: "Get ready for a meeting with the devil"

Boye Brogeland: "Some of the story"

NewInBridge: "Lorentzo Lauria waits for judge"

BRIDGEWINNERS.COM

Testemony of Thomas Bessis



________________________________________________

Sommerbridge 12

19.08.2015

Halvor og Nils-Otto vant kveldens spilling.

Sommerbridge 12

Lokalet opptatt

29.08.2015
NB NB NB Mandag 31. August blir det ingen spilling. Pga. lokalet er opptatt. Beklager.
Lokalet opptatt

Ottar og Magne vant Jubileumsturneringen

29.08.2015

 Resultat 30-års Jubileumsturnering 29.august her

Ottar og Magne vant Jubileumsturneringen

123 - 88 er vel en knusende seier?

19.08.2015 22:07

7988 Snorre Aalberg

Tags:

Mens du venter på at Boye skal slippe katta ut av sekken (det vil ta noen dager fordi han vil forberede seg grundig), kan du få et par spill fra finalen i USA. Jeg mista litt interessen for selve spillene, men det kommer sikkert tilbake.

123 - 88 til Cayne. Det er sluttresultatet i finalen mellom Cayne og Zimmermann. 45 IMP høres veldig mye ut, men det er faktisk ikke mer enn omtrent disse to spillene.



Cayne er i 5hj hjem, så dette er en 25-26 IMP sving. Tor tok for EK i ruter og gikk en beit. Det er sikkert noen som vil kritisere han for det, men marginalt.



Cayne spiller 5ru med en beit, mens Tor skal spille det som ser ut som en bedre 3NT. I alle fall når han får ruter ut til nieren og dama på hånda. Så spar til esset og en liten spar. Han spiller på kongen dobbel (øst la nieren første gang) og det er det sikkert også noen som vil kritisere. Øst kommer inn og skifter til hjerterdamen. Det hele endte med tre sonebeit og 5 IMP ut i stedet for 12 inn.

______________________________________________________________

Steinkjer Open

23.08.2015

Steinkjer Bridgeklubb arrangerer i år som i fjor Steinkjer Open både for par (lørdag 5.september) og for lag (søndag 6.september). Målet er enda større deltakelse enn i fjor, men skal det målet nås, må vi lokale aktører stille opp.

Verdens beste bridgespiller Geir Helgemo står på startstreken begge dager, og det er en attraksjon alene. Likedan kommer Aksel Hornslien og Olav Arve Høyem, som tok EM-sølv i Tromsø i juli.

I år prøver Steinkjer en velkomstturnering på fredag, og her er det bare 18 spill. Dette er en fin turnering for trening til lørdag/søndag, eller for å spille med noen man sjelden spiller med.

Under følger linker for påmelding, nøl ikke, i dag er det bare 12 dager igjen!

Påmelding Velkomstturnering fredag 4.september

Påmelding Parturnering lørdag 5.september

Påmelding Lagturnering søndag 6.september

Kretsen stiller med en overraskelse til den klubben (utenom Steinkjer BK) som stiller med flest spillere i løpet av helga! :-)

Steinkjer Open

Kurs i Ruter og Turneringsledelse

19.08.2015

Kurset ble avholdt i helgen som var. For nermere informason om kurset se artikkel på NBF's hjemmesider. Lørdag ble det arragert en uhøytidelig singelturnering i tilknytning til kurset,

Resultat singelturnering under TL-kurs

 

Kurs i Ruter og Turneringsledelse

Påmelding til klubbkveldane

29.08.2015

Pga det dårlege frammøte dei 2 første spelekveldane, vil me innføra førehandspåmelding igjen. Frist mandagen før kl 22 og då må det vera påmeldt 6 par for at det skal bli speling. Færre enn det så er det automatisk avlyst kl 23 mandag.

Påmelding til onsdag 16. september => her (blir i tilfelle på Totland)

Påmelding til klubbkveldane

Landslaget neste år

19.08.2015 22:43

7988 Snorre Aalberg

Tags:

Jeg har spurt de seks parene i troppen om planer og ambisjoner for neste år. Fire av dem har svart, mens de to siste ønsker å vente litt før de deler med oss. Berg - Austberg og Aa - Livgård kommer med svar om en stund. Av nye par som bør banke på døra, er Lars Arthur Johansen og Christian Bakke et interessant par for framtiden.

Her er de andre fire:

Kvangraven - Lie

Hei Snorre

Vi fortsetter med samme spilling som tidligere år hvor vi prøver å forsvare sølvmedaljene i 1 divisjon for Møre. Planen er å spille NM Lag, og NM PAR er et naturlig mål hver sesong for alle norske bridgespillere. For landslaget er EM neste sommer hovedmålet, men vi antar det også kommer invitasjoner til noen lagturneringer eller privatkamper på linje med tidligere år som delvis er betalt av arrangør delvis av NBF. Utover dette må man nok selv finansiere en satsing.

Terje spiller noen større turneringer i Asia, men Nils har noe mindre tid til reising slik at hovedmengden av fellestrening gjøres på internett. Det har for vår del gitt sportslig suksess.

Vi håper å fortsatt være et aktuelt par for større oppgaver, men det blir opp til landslagsledelsen å avgjøre.


Nils

E Berg - SF Simonsen

Hei Snorre!

Jeg måtte nesten snakke med Fredrik før jeg kunne svare deg.

Jeg og Fredrik skal fortsatt spille sammen. Nå har vi ikke lagt noen konkrete planer for turneringer i 2016 enda, men målet for neste år er naturlig nok å få representere Norge i EM for nasjonslag.
I høst skal vi spille en god del turneringer. Starter med 3-dagers lagturnering i Brighton 21-23 aug. Steinkjer cup først i september og så skal vi spille med to unge flotte damer i Sandefjord i slutten av september. Det blir nok flere norske turneringer utover året, men ingen Cavendish i år.
I divisjon skal vi fortsatt spille for Bergen (ja det er fælt å spille for fienden) på lag med Thomas og Thor Erik.
I NM-klubber har Fredrik innsett at han må til bridgehovedstaden for å få edelt metall så han skal få bli med på et Heimdalslag til vinteren.

Ut over dette skal vi fortsatt jobbe med systemavtaler. Så får vi satse på noen private treningssamlinger. Det er alltid en fare for at vi blir for sosIale under slike treff, men noe fornuftig kan vi få ut av det. (Teambuilding er jo positivt:)

Med sportslig hilsen Eberg


Espen og Boye

Hei Snorre

Jeg regner med at Espen og jeg satser på landslaget til neste år også. Det blir en del spilling med tre Nationals og diverse turneringer med Simon Gillis, så hvor mye forberedelser det blir tid til utover dette, er jeg usikker på. Ambisjonene i enhver turnering er å spille opp mot vårt beste og kikke på resultatet etterpå.

Hilsen Boye

Thomas og Hoffa

Hei Snurr

Spiller div med berg-Simonsen, vet ikke noe om endrede par. Program ikke klart, men sikkert mye det samme som før om årene
Ingen info om de øvrige spørsmålene dine

Mvh
Thomas

« Forrige Neste » 1... 3285 3286 3287 3288 3289 3290 3291 3292 3293 3294 3295 3296 3297 3298 ...12019



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer