Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120191 treff

Lagturnering i Mortsund i Lofoten - en suksess for 40-årsjubilanten Vestvågøy BK

07.06.2013

Jubileumsturneringa for lag, som ble arrangert av Vestvågøy BK 1. - 2. juni, ble vunnet av YNWA fra Mo. På vinnerlaget spilte Bernt Hagen, Brynjar Karlsen, Tommy Kristiansen og Roger Fagerdal. Andreplassen gikk til Team Lovely Planet med spillerne Peter Marstrander, Espen Torp, Stein Statle og Are Sivertsen. På tredjeplass kom B-gjengen med spillerne Gunnar Harr, Stig Iversen, Jonny Reinholdtsen og Einar Størkersen. Se resultatliste, spillstensiler og butler.Turneringsledelse og regnskap ble meget profesjonelt utført av Are Utvik. Arrangementet ledet av Stein Statle var særdeles vellykket!

Hele 18 lag stilte til start i jubileumsturneringa. Turneringa ble arrangert som ei monradturnering med åttespills kamper. Første runde var basert på trekning, deretter ble det monrad til og med tiende kamp. Etter tiende kamp ble det spilt finaler med carry over. Dette er årsaken til at man kan se at enkelte lag på resultatlisten er lenger opp på resultatlista enn hva mengden vinnerpoeng skulle tilsi.

Mange spillere fra Troms og Ofoten krets stilte opp i turneringen som man kan se av resultatlisten. Det var fantastisk vær og fine kvelder med sosialt samvær og utsikt mot Lofotfjellene. En turnering man sent vil glemme uansett hvor man havnet på resultatlisten. Her er lenke til et spill fra turneringen. "Endelig vant Liverpool"

Lagturnering i Mortsund i Lofoten - en suksess for 40-årsjubilanten Vestvågøy BK

Kretsstyremøte

21.06.2013

Den 13.06.2013 ble det avholdt kretsstyremøte. Følg denne linken for referat:http://www.tokrets.no/images//referat130613.pdf

Kretsstyremøte

Pinsebridge - Sluttresultat

25.05.2015
Det var to par som kjempet om seieren i dag; til slutt var det Thorleif og Are som vant foran Jan M og Jan Erik. Siste "pallplass" til Leif H og Magne P. 14 1/2 bord er vi godt fornøyde med! Fullstendig resultatliste her: : http://bridge.no/var/ruter/html/1273/2015-05-25.htm

Pinsebridge - Sluttresultat

4 div Troms&Ofoten

11.11.2013

Resultater første helg: http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=11432 

Andre spillehelg spilles 1. og 2.feb 2014, 6 lag på Bardufoss og 6 lag  i Tromsø.

4 div Troms&Ofoten

Resultat Pinsecup 2015

25.05.2015

Store deler av kvelden var det 3-4 par som kjempet veldig hardt i toppen i det 13 par store feltet
Etter 33 spill vant Halldor Barikmo og Olaf Ellefsen med 5,8 poeng foran Ivar og Eivind. Arna og Runar kapret 3 plassen.


Jeg kom over et spill Sølvi Flo hadde, der kombinerte hun sjansene fint. Her har vi hobbyspillere en del å lære.....for innimellom er det ikke så veldig vanskelig (hvis vi tenker oss om)

Nord åpnet i Ruter og Syd x'et 1 Spar for å vise Hjerter. Deretter meldte Nord og Syd seg opp i 4 Ruter og dermed ble Sølvi spillefører i Øst i 4 Spar som Nord doblet.
Korta var:

24 K103  
Vest Q5  
Ingen K1075  
  AJ107  
J9876   AQ542
K432   A87
J4   83
54   KQ3
  ---  
  J1096  
  AQ962  
  9862  


Ruteress ut og Ruterdame som ble stukket over med Kongen, deretter fulgte Kløveress og kløverknekt.
Sølvi kom inn på Kongen og ser at beten er vel umulig å komme bort ifra (Hjertertaper) men hvordan løse Sparen, hvor er 10'ern ?

Resultat Pinsecup 2015

Les mer...

Innbydelse KM Mix 2014

09.12.2013

Klikk på linken for innbydels til KM Mix 2014:

http://www.tokrets.no/images//innbydelse_kmmix_2014.pdf

Innbydelse KM Mix 2014

Pinsedagsbridge

25.05.2015

Resultater

Pinsedagsbridge

Innbydelse KM Par og KM Lag 2014

02.03.2014

Klikk på linken for innbydelse til KM Par 2014:
http://www.tokrets.no/images/kmpar2014.pdf

Klikk på linken for innbydelse til KM Lag 2014:
http://www.tokrets.no/images/kmlag2014.pdf

Innbydelse KM Par og KM Lag 2014

Resultater fra sommerbridge 21/5

26.05.2015
Sommerbridge Brufoss BK 21/5 4 bord
Resultater fra sommerbridge 21/5

Les mer...

Kom dykk til Tromsø!!

26.05.2015 12:15

7988 Snorre Aalberg

Tags:

Av Bjørn Svela

 

 Hei alle bridgespillere

Jeg møter stadig bridgespelarar som ikkje skal til Tromsø fordi det er for dyrt. Sjølv har eg ordna meg flybilett og enkeltrom på hotell eit par hundre meter frå spelelokalet til ein billegare totalpris enn det eg har pleidd å betale på Lillehammer og i Fredrikstad. Bestilte rett nok i svært god tid, men poenget mitt er at det ikkje treng vera dyrare å reise til Tromsø enn til dei andre "festivalbyane" - i alle fall ikkje for oss som ikkje bur i "gangavstand" til Lillehammer og Fredrikstad :)

Visst er det dyrt å delta i EM-tevlingane, men eg veit at eg kan få spelt sideturneringar heile dagen - og kvelden og - om eg vil, til vanlege "festivalprisar". For ein utan større resultatambisjonar er det meir enn godt nok. 

Mitt spørsmål til alle bridgevenner er: Vil de verkeleg gå glipp av dette? Og til dei klubbar som har litt reservar på bok - gjer som oss i Klepp BK og gi ei symbolsk pengestøtte til medlemmar som vil delta i EM-tevlingane! (Vi gir etter søknad kr 500 til startkontingent + kr 500 i reisestøtte)
 
 
MVH
Bjørn Svela

« Forrige Neste » 1... 3200 3201 3202 3203 3204 3205 3206 3207 3208 3209 3210 3211 3212 3213 ...12020



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer