Simultanturneringa på tirsdag samlet fire bord, ikke minst er det trivelig å se at Gunnlaug og Solveig kommer igjen. Best både til lands og vanns ble Arne Kristian og Kåre med seier i klubben og 8. plass sålangt på landsbasis. Resultater fra landsbasis kan du finne HER.
Ellers er det ingen tvil om at man får som fortjent når sammenligningsgrunnlaget blir stort, og gode bidragsytere til de to herrers gode plasseringer var to engasjerte smågutter fra Heggeriset og Granberget.
Rolf på sin side kan leve hele uka på spillet presentert videre i saken. Før du blar deg videre kan du jo selv tenke ut beste fargebehandling for flest mulig stikk når hånda og blindemann har denne kombinasjonen:
AK7643 - J5
Torsdag 30. april arrangerer vi en ekstra simultankveld på Anne på Landet der vi også har invitert tryslingene. Dette starter kl. 1830.
Fra neste tirsdag og ut september spiller vi på Tune samfunnshus, kl. 1830.
Fredag 8. mai kl. 1830 avholder vi årsmøte og avslutning på Anne på Landet. Makkertrekking og god stemning.
Det ble en "rysare" da vårturneringen skulle avgjøres sist tirsdag. Hele 5 par hadde teoretiske muligheter til å innta topplassen. Og det ble svært jevnt og spennende. Da siste kort var lagt, kunne Jorunn og Knut smile bredest.
Vårsesongen ble avsluttet med et knallresultat av Per og Eva. Klar seier etter 27 spill foran Tore og Rolf Normann. Best av de bak var Geir og Anna. På simultan er det mulig at Per og Eva har satt ny rekord. Ingen foran, og ingen ved siden. En forløpig score på 74,5% tilhører sjeldenheten. Gratulerer med et kjemperesultat. Sender med link for SIMULTAN.
Tirsdag 5 mai starter vi med sommer bridge.
Det møtte opp 30 par denne fine førsommerdagen. Turneringen ble vunnet relativt klart av Jan og Lars Erik. foran sterkt spurtene Niels Christian og Kolbjørn. En sterk prestasjon av Jon Inge og Dag på 3 plass. Totalt i simultanturneringen var det 371 par. Jan og Lars Erik ble her nr. 9 totalt. Simultan
Olaf B og Per Einar F fikk en god start på den nye turneringa som nok også blir vårsesongens siste.
Lørdag 25 og søndag 26 april
reiste Siri, Kristine, Hege og Elisabeth opp til Hell for å spille NM damer. Dette var første gang i Kolbotn BKs historie, og Jørgen bak Inoventio hjalp til med sponsormidler. Jentene var meget glade for dette, og for å sitere dem har de skrevet dette:
Vi vil gjerne få takke sponsor Inoventio for bidraget til NM Dame lag.
Vi følte oss super flotte i antrekkene og fikk masse oppmerksomhet og spørsmål om hvem som var sponsor.
Det var med på å høyne lagmoralen og resultatet ble jo bra J
Hilsen Elisabeth, Hege, Kristine og Siri
Jentene var litt spente før det startet, og de irriterte seg over at det ble WO i første kamp. Kamp 2 ble en fjær i hatten, og de vant knapt foran et av de bedre lagene. Et knapt tap mot en av favorittene ødela ikke på kamp humøret, og bortsett fra et stortap, presterte de bra i løpet av hele turneringen. Fasiten ble 6 seire, 3 tap og en WO. Totalt 6 plass blant 25 lag. Gratulerer.
RESULTATER
Inoventio stod som sponsor, og dette ble lagt merke til. Bare se hvor flotte våre damer er.
Flotte bakfra også.
I år så gikk NM damer sammen med NM bedrift. Det var en flott bankett på lørdag. Her er Kristene og Siri i godt humør.
Dette frister vel til neste år også.
« Forrige Neste » 1... 3147 3148 3149 3150 3151 3152 3153 3154 3155 3156 3157 3158 3159 3160 ...12020