Onsdag spiller lag Gundersen sin siste kamp for å kvalifisere seg til finalen som er til Lørdag.
Vi ønsker de lykke til.
Lag Johansson er kvalifisert. Kjell hadde ikke sjangs til å spille denne dagen så da kommer Vicky inn på hans plass.
SJ
Undertegnede hadde lurt med seg en av Engerdals kursister fra i vinter til påskebridgen i Rendalen. Avhengig av hvilke ambisjoner du har om KM-titler, kanskje du skal få med deg en spiller til KM Lag som ikke deltar i kretsens turneringer like ofte som andre? Lag-bridge er også ofte mer "barnevennlig" enn parspilling, og en fin innfangsport til turneringsbridgen.
Erling, som gikk kurs i fjor høst og ellers spilt litt rekruttbridge i vinter, gjorde alt rett ved bordet i følgende motspill. Min påstand er at flere i salen ikke hadde klart det samme som Erling:
"Avisspill", roper Geir titt og ofte når Odd Harald har snubla over nok ett ekstra stikk. Denne gangen trur jeg at han egentlig hadde god oversikt, tross alt. Odd Harald skulle spille 4 spar, i diagrammet plassert i syd:
Hånda i syd er muligens verdt mer enn en en 15-17NT med sine gode tiere og tette farger, men antagelig ble det åpna 1NT i syd og da var veien kort til den gode utgangen 4 spar. Øst har meldt 3 kløver på veien, så ut kommer to ganger kløver til øst, før det vris til hjerter i tredje stikk. Vest markerer to-kort kløver. Hva tror du, har du en plan?
Resultatliste
Gratulerer til Svein og John Ivar med 1. plass i årets påskecup
1. Vi har nå åpnet en ny mappe som heter referat. vi kan der følge hva styret diskuterer og vetar :)
2. Videre har Erik Solberg takket ja til å bli med å styre våre hjemmesider. Vi håper og tror at dette skal skape ny liv på bktempo.org.
3. I Kveld er det poengjakten som står på programmet. det vil si at vi spiller om kretspoeng. lykke til :)
http://bridge.no/var/ruter/html/0757/2015-04-02.htm
Gunnar Harr og Stig Arne Iversen vant Påskekyllingen på Sortland skjærtorsdag 2. april 2015. Dette var Stig Arne Iversens sjuende seier på rad i Påskekyllingen! På andreplass fulgte Arild Jakobsen - Olav Ellingsen, mens Berit Skotnes - Lars Ove Solheim ble nummer tre. Turneringen ble for første gang gjennomført som monrad, 28 par deltok.
Se resultatliste og spillstensiler her.
Stor takk til Brynjar Berntsen, John Hansen og Viggo Andreassen for flott gjennomført arrangement.
« Forrige Neste » 1... 3123 3124 3125 3126 3127 3128 3129 3130 3131 3132 3133 3134 3135 3136 ...12020