Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120197 treff

Påskecup

06.04.2015

I Påsken har det blitt spilt en del bridge, blant annet har det blitt spilt Nordisk Mesterskap for juniorer. Norge tok to gull og to sølv, det lover bra!

Men ekstra morro er det at Sebastian Geissler og Ole-Andre Haukås fra Rauland var med å ta GULL i U20! Jeg bakspilte de en del på BBO og det må sies at de spilte meget god bridge og det var vel fortjent ! GRATULERER!

 

I dagens Påskecup var det jevnt og flere par byttet på ledelsen, men Eivind og Ivar dro i land seieren foran Heidi og Runar. På tredjeplass kom Eilef og Vegard (Seljord) mens våre egne Henning og Trond kapret siste premie! Gratulerer :)

Ellers når man havner i en kontrakt som ser helt håpløs ut så skal man aldri gi opp. Per Vincent kom i en slik situasjon og lurespilte hjem en 3 NT. Den kommer her.

Påskecup

Les mer...

2015

Gull til Jentelaget og U20-laget!

Nr 1 - 2015 - 15MB

 

/var/fckeditor/bridgeno/file/PDF/publikasjoner/norsk%20bridge/2015/Norsk%20Bridge%201%20-%202015.pdf

Nye mestere!

07.04.2015

I løpet av mars har vi fått to nye mestere blant klubbens A-medlemmer! Gratulerer til Atle som nå kan titulere seg som sparmester, etter å ha rundet 150 mesterpoeng! Med det tempoet Atle håver inn poeng, så tar han nok snart inn det dobbelte og når neste nivå  Og gratulerer til Torfinn som har rundet 100 mesterpoeng og dermed hjertermester m/stjerne! Da er det bare å sope inn 50 til så er du gjennom hele kortstokken 

Per Rømoen, som er B-medlem, har også rundet 100 mesterpoeng og blitt hjertermester med stjerne. Gratulerer! Og når vi først tittet på B-medlemmene så har også Anita klart et nytt nivå siden årsskifte og blitt rutermester. Gratulerer til deg også! Hvis noen er glemt må dere melde fra, slik at vi får mulighet til å ta fanfarer og gratulerer her på klubbens hjemmeside.

I løpet av årets 3 første måneder har vi dermed fått 3 nye mestere blant A-medlemmene og det samme blant B-medlemmene. En ny i måneden er flott 

Nye mestere!

Nr 1 - 2015 (nettmagasin)

Rapport fra klubbspilling i Mars. Knut ble månedens klubbspiller!

07.04.2015
I mars fikk hele 39 forskjellige medlemmer "topp 3" plasseringer i de lokale klubbene - Fredrikstad, Torsnes, Gressvik, Råde og Sarpsborg! Etter poengskalaen tre poeng for 1. plass, to poeng for 2. plass, og ett poeng for 3. plass, så var det Knut Molander som var best i mars, gratulerer! Med hele 15 poeng, etter en sterk sluttspurt klarte Knut akkurat å passere Arild som klarte 13 poeng. Tett bak der igjen fulgte Mai Liss med 11 poeng. Flott innsats av alle tre! Trykk Les mer... så får du hele oversikten.
Rapport fra klubbspilling i Mars. Knut ble månedens klubbspiller!

Les mer...

GRATULERAR: Arve Bjørn og John Inge vann vårturneringa 2015 suverent ( over 6 kveldar), med Geir og Frode på andre.

27.03.2015

 

GRATULERAR: Arve Bjørn og John Inge vann vårturneringa 2015 suverent ( over 6 kveldar), med Geir og Frode på andre.

Les mer...

Månedens medlem - mars

07.04.2015

I mars blir det den staute karen til høyre på bildet - Atle Evensen - som utpekes til månedens medlem.

Trykk Les mer... så får du argumentene for det.

Månedens medlem - mars

Les mer...

Annken & Britt

27.03.2015

Ann Karin Dahl Næss - Britt Nilsen vant siste kveld av Klubbmesterskapet.

RESULTAT

Annken & Britt

« Forrige Neste » 1... 3109 3110 3111 3112 3113 3114 3115 3116 3117 3118 3119 3120 3121 3122 ...12020



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer