Det var 5 par som spilte 30 spill.
Ett spill var lagt inn feil, så seiren til Bjarne og Arne foran Erling og Hans var plutselig i fare.
Men det holdt så vidt.
! 14. mars har de lokale bridgespillerne sjansen til å støtte opp om den eneste åpne turneringen som er igjen på ytre Nordmøre. Averøy BK med Kjell Myran i spissen holder fortsatt koken og fortjener at vi stiller mannsterkt opp. Kom igjen! Still opp!
Påmelding direkte til Kjell Myran på tlf, eller via nettet: www.bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/1394
De 12 beste parenene fra 3 kvalifiseringsrunder skal gjøre opp om kampen som klubbmestere 2015. Nåløyet var trangt. Martin og Øyvind på 8 plass er ikke kvalifisert, da de ikke er medlemmer i Kolbotn BK. Finalen spilles over 2 kvelder Round Robin(all mot alle), totalt 55 spill. De som ikke er kvalifisert er velkommen til å spille normale klubbkvelder. Det siste kvalifiserte paret er Harald Molteberg m/makker. Resultatlisten
Rolf og Tore er første reserver. Gi beskjed om noen av de kvalifiserte ikke kan spille.
Leif og Harald vant første kvalifiseringskveld med 65% score. Per og Eva vant 2 med hele 69,1%. Jan og Lars Erik vant siste kvalifisering med 66,8%.
Husk også at Kolbotn BK arrangerer åpent KM Mix søndag 15 mars. Meld dere på her. Påmelding
Mens vi venter på lørdagens happening deler jeg denne med dere.Følgende spill avstedkom under fjorårets KM Par, og Odd Harald Sundet viste med tydelighet at tittelen som kretsmester var fortjent.
Det ble spillt simultan i kveldens turnering og vinnere av kvelden ble Bjørn T. og Jens Ivar med vakre 63,9% (sist nevnte er i storform etter å ha hvilt seg i form) på andre plass fulgte Eilert og Alf W. med pene 62,5% og tredje plassen gikk til Ingvar og Eilert med 56,9%. Gratulerer til alle på pallen (godt jobba)
Turneringen som startet nå skal gå over 6 kvelder med 1 stryk, etter dette kommer klubbmesterskapet med 3 kvelder, og vi avslutter med en kosekveld den 19/5, Påsketurneringen er ikke med i turneringen, men husk å meld dere på, enten via Tore Bjørn eller gå inn på turneringer å meld dere på selv.
Legger med en link til simultan scoren: http://bridge.no/var/ruter/html/9901/2015-03-10.htm
Simultan den 26 februar.
Mesterskapet blir ikke avgjort før siste kveld, men Jon og Kjell har en brukbar ledelse.
Når dårligste resultat er strøket leder de med 5,7 poeng på Ivar og Jan
De andre parene er nok for lagt bak, så det blir spennende til tirsdag å se hvem av disse to som blir årets klubbmester.
SJ
Jarle Meløy og Jarle Hammer (bildet) vant 3. spillekveld av klubbmesterskapet 2015. På plassene bak fulgte parene Fredheim-Berg og Pettersen-Nilsen.
Sammenlagt etter 3 av 10 spillekvelder leder Fritz Johnsen og Kjell Bråthen foran parene Meløy-Hammer og Karslen-Melkeraaen.
Etter tirsdagens bataljer, som også var simultanturnering, har stillingen endret seg i toppen. Frank og Jo-Gaute tok sin andre kveldsseier på rad, og leder nå sammenlagt med knepne 0,2% i gjennomsnitt (to dårligste kvelder er strøket). Det her blir en "rysare"!
Steinar og Juul/Geir S gikk også forbi Arne Kristian og Kåre, ellers er det uendret. Trine og Hilda har fått ett par kvelder på rad med middels resultat og skal passe seg for ikke å bli tatt igjen av Juul og Steinar.
Det er selvsagt spennende å se hvordan vi etterhvert ligger an på landsbasis, men jeg har en aning om at mange spill som ga topp i klubben nok faller igjennom i det store bildet. Resultatene oppdateres fortløpende via linken under, foreløpig er ikke Engerdals resultater lagt inn. På topp ser vi imidlertid noen kjente navn med smått imponerende 69,6%!
Resultater simultanturnering finner du HER.
Gratulerer Rolf Amundsen
og Rolf Janserudvangen
med seieren sesongavslutningen
23. april 2015
« Forrige Neste » 1... 3078 3079 3080 3081 3082 3083 3084 3085 3086 3087 3088 3089 3090 3091 ...12020