Christian og Arne (bildet) hadde en flott kveld. De fikk 65,8% og slo alle i A-gruppen og tok en klar ledelse i B. I A har tre par skilt seg ut. Det er tre kvelder til og dårligste resultat strykes.Så mye kan skje. I øyeblikket ser det slik ut for de beste:
Se "Resultater"-fanen for detaljer.
Etter korreksjoner ble Erling og Hans Einar nr. 2.
Det var bare 4 par, som spilte 30 spill.
Klubben hadde årsmøte før spillingen i kveld. Jan Morten ble da valgt som ny leder etter at KOG hadde trukket sitt kandidatur etter å ha vært med i styret i klubben i 50 år. De fleste av disse årene har han vært klubbleder. Arnt Ola tok heller ikke gjenvalg som kasserer, nå er det Torbjørn som skal overta. Referater vil bli utsendt av Jan Morten om noen få dager.
Erling Galleberg – Einar Lærum tok seg av Årsmøteturneringen. Det ble spilt 6 runder á 4 spill. Jan Bonde – Helge Bugge ledet mesteparten av kvelden, men etter minus 7 i runde 5 passet Ludvig og Vidar på å gå forbi. Det skilte kun 4 poeng mellom de 4 beste parene før den siste runden. Erling og Einar oppnådde pluss 4 og dermed holdt det til turneringsseier foran Ludvig og Vidar med godt spurtende Anne og Vibeke på 3. Jan og Helge måtte nøye seg med 4.plassen og kveldens siste klubbpoeng. Det var en jevn omgang med seiersprosent på noe under 56 % og 5 par innenfor en margin på 2,6 %-poeng. Trykk her for å komme til flere detaljet fra turneringen.
Årsmøteturneringen var samtidig omgang 2 av 10 i årets Enkeltkveldsturnering. Fjorårsvinner Einar Nyork leder med sin faste makker Erling Galleberg mens vinner av den første utgaven av denne turneringen i 2013 Ludvig Guldal sammen med sin faste makker Vidar Sund 12 nr. 3. Mellom disse ligger Anne Foon og Vibeke Hellner.
Førstkommende tirsdag starter årets utgave av Klubbmesterskapet som går over 7 omganger hvor av de 6 beste teller.
og det på pene 65,5%. Dette var også en simultanturnering der vi håper de kommer høyt opp på landsbasis. Arnt Ola og Jan Egil kom på neste plass med 58,3 mens Olav Arve og Joakim delte 3.plassen med Ola og Arnfinn på 56,5. Audun og Kåre kom utenfor pallen, men med 55,4 i kveld kan også de få ekstra klubbpoeng på landsbasis.
på nesten 62%, Olav og KOG fulgte på 2.plass et par prosenter bak. Finn Ove og Sverre kom på en pen 3.plass, mens Marte og Stein delte 4.plassen med Michal og Arnt.
Neste uke er det Poenghøst og om to uker ny simultanturnering.
Det ble til slutt en solid seier for Simen og Bjørn i februar månedsturneringen etter å ha vunnet de to siste kveldene. Jan og Helge hadde sjansen til å vinne med en god siste omgang, men hadde ikke kvelden.
Sluttresultatet der de 3 beste av 4 omganger teller, ble til slutt:
Plass
Navn
Totalt
1
Bjørn Helgeby - Simen Helgeby
176,1
2
Jan Bonde - Helge Bugge
167,9
3
Magne Vike - Trond Rikstad
159,4
4
Einar Nyork m/makkere
148,2
5
Jan Valstad - Thorbjørn Ljunggren
136,7
6
Arnstein Barstad - Erling Galleberg
133,6
Vinter 2 kveld 4 ble vunnet av Frank og Anne Irene Bogen med 61,3 foran Halgeir Jakobsen og Martinus Birkelund med 58,9. På tredjeplass fulgte Håkon Bogen og Leif Riksvold med 56,0.
Sammenlagtvinnere i turneringen vinter 2 ble Håkon Bogen og Leif Riksvold med 223,9. På andreplass fulgte Halgeir Jakobsen og Martinus Birkelund med 216,8 foran Frank og Anne Irene Bogen med 216,3. Brynjar Karlsen og Bernt Hagen hadde 220,2, men på grunn av for mye bruk av reservespillere teller ikke resultatet i sammendraget.
Se alle reultatene under les mer....
« Forrige Neste » 1... 3059 3060 3061 3062 3063 3064 3065 3066 3067 3068 3069 3070 3071 3072 ...12020