Vel overstått feiring til alle sammen !
Til årets første turnering kom det mange folk fra både fjern og nær. Til slutt vant Thorbjørn og Runar. På andreplass kom Arild Aarmot og Ivar. Heidi Jensen og Jan T. kom på 3 plassen der 8 bord spilte. Gratulerer til alle !
Hele resultatlisten kan du se her
Webmaster var ikke i spilleform og det ble ikke fortalt om noen spill jeg kan skrive om dessverre, så vi må evt komme tilbake til det hvis noen sier ifra. Men dette året fortsetter på samme måte som i fjor og vi gleder oss til mandag
Styre ønsker alle en riktig GOD JUL
02.01.2015 10:19
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Jeg meldte 3NT i full fart uten å ta meg de nødvendige sekundene. Dette gjør vi alle og som regel blir vi ikke straffet. I slike spill skal vi oftest stoppe i 3NT, men det haster ikke å undersøke. 1ru benekter femkort major (Hauge-systemet). Jeg burde startet med 3ru for å vise hold der, så fortsetter makker med 3sp (hold i spar, men ikke i hjerter). Da kommer vi alle fall i 5kl, kanskje vi finner slemmen også. Det er for dumt å gå to sonebeiter i 3NT når det er 12 toppstikk i kløver. Torhild Heskje skapte spillet ved ikke å melde hjerteren sin på 1-trinnet, uten at jeg helt forstår hvorfor.
Styre ønsker dere alle en riktig GOD JUL
02.01.2015 11:58
Jeg kritiserte meg selv i artikkelen under denne, der jeg bestemte meg for tidlig for sluttkkontrakt. Dette spillet er omtrent likedan, men luringen var mer heldig enn meg med sitt valg.
Styret vil benytte anledningen til å ønske alle medlemmer en riktig God Jul! Takker alle som møtte på et hyggelig julebord tirsdag 16. desember, der Terje og Arild vant bridgeturneringen, og forhåpentlig alle opplevde at de vant en fin kveld sammen med gode bridgevenner.
NB! Det blir spilling tirsdag 30. desember kl. 18. Det legges opp til en singelturnering, noe som gir alle god anledning til å bli enda bedre kjent med nye bridgevenner
Det blir ikke spilling 23. desember, så for de som ikke kan i romjula ses vi igjen tirsdag 6. januar 2015!
Tilbake i klubben til Fride Doran. Håper du får det kjempekjekt sammens med mamma :)
17.12.2014 21:30
er/var Kristoffer Hegge sin nettside, i alle fall for en stund siden. Jeg selger meg til kapitalen hvis de bare betaler, men Kristoffer har sannsynligvis gjort det bedre enn meg. Dere vet at kineserne er i ferd med å kjøpe opp Afrika? Nå er det Snåsa som står for tur. HEGGEBRIDGE:COM
17.12.2014 22:05
FINNER DU HER. Det går bare noen minutter, så er klaginga i gang på Facebook. Vi bridgespillere er noen raringer!! Stakkar Allan, Harald og de andre på kontoret som prøver å gjøre så godt de kan. ______________________________________________________________________________
Her.
« Forrige Neste » 1... 2955 2956 2957 2958 2959 2960 2961 2962 2963 2964 2965 2966 2967 2968 ...12020