Gratulerer med seieren til Svein Egil Sjøvika og Odd Hermansen med seieren i juleavslutningen
Så ønsker jeg alle enn riktig God Jul og Et Godt Nyttår til alle medlemmer i Eidskog Bridgeklubb.
Vi starter å spille igjen den 6 Januar med vanlig spillekveld.
Da er siste kvelden spilt som en sosial siste kveld - Julekvelden.
Resultatene er her, og vi gratulerer Rolf Oversen - Arne Henriksen som dro iland seieren!!
Vi ble 4 bord litt utover kvelden!
Da er det bare å ønske alle medlemmene
Riktig God Jul!
Velkommen tilbake tirsdag 6.1.2015 til ett nytt bridge år!
« Forrige Neste » 1... 2951 2952 2953 2954 2955 2956 2957 2958 2959 2960 2961 2962 2963 2964 ...12020