Tirsdag 9. desember avsluttes årets klubbmesterskap. Førsteplassen er allerede klar, Geir og Svein ligger langt foran alle andre, men det er jevnt om andreplassen.
Jostein og Marius ligger best an, men de har ingen resultater å stryke, og tar derfor med seg noen resultater under middels. Fjorårets klubbmestere, Tørner og Alf S, har hatt en ujevn turnering med flere resultater nede på 30 og 40-tallet, men har spilt alt, så de kan stryke de verste feilskjærene. Bak der lurer Johnny og Bjarne som også har vært ujevne og ikke kan stryke noe, og Freddy og Maud som har vært jevnt gode, men trenger en høy score siste kveld for å kapre andreplassen.
Frank klager over at han alltid blir mobba på hjemmesida vår. Her skal han få litt skryt. Innimellom bleieskift skviset vi inn ei lita økt på BBO, og Frank var spillefører i 3NT fra syds hånd.
Vi ble ikke enige om trumfen, og ingen av oss ville spille slem, dermed endte det i 3NT, og fra vest kom liten kløver som ble vunnet av dama i bordet. Hvordan tenker du å sikre deg for flest mulig stikk?
God jul til kretsens medlemmer! Jula er en fin tid for bridge, og vi minner igjen om julebridge både på Tynset og på Koppang.
Koppang BK har Julecup i Glommenbygget fra kl. 16.00 den 27. desember, påmelding kan du gjøre HER.
Tynset BK har Romjulsbridge i kantina hos Støholen fra kl. 17.00 den 29. desember, påmelding kan du gjøre HER.
3. januar spilles det Nyårsbridge i Särna, påmelding hit kan gjøres via Trine Samuelshaug
En trivelig anledning for litt tanke-mosjon i julehøytida! Velkommen!
PS! Jeg tar gjerne imot et morsomt spill eller to!
Den 27. november spilte vi siste runde av Vinterturnering 1. Roger og Ståle vant med 60 % foran Kolbjørn og Rolf som fikk 58 %. Tredjeplassen gikk til Ulf og Sverre med 52 %.
Sammenlagt vant Roger og Ståle med 175 % foran Ulf og Sverre som fikk 159 %. Freddy og Brynjar delte broderlig tredeplassen med Stig og Allan - med 153 %.
Allan er ansvarlig for arrangementet den 4. desember (se terminliste). Da arrangerer vi MP-treffet, og håper på god deltakelse både fra Brønnøysund og Sømna.
Vi minner også om MP-treffet på Sømna tirsdag den 2. desember, og Sømna Cup 2014 søndag den 7. desember.
Klubbkvelden ble vunnet av Hege og Frode foran Egil og Stig Arne. Det var resultatert på 66% og 65,1% og vi var spente på hvordan dette ville slå ut på MP treffet. Frode og Hege fikk en meget sterk 6 plass av 422 par. Stig Arne og Egil en 16 plass. Kistine og Siri ble det 3 beste paret. Se hele MP resultatlisten her.
og det på sterke 66 blanke. Torbjørn og Arnfinn H fulgte godt opp med sine 63,9 mens Stig og Per også kom godt utav det med 61,1. Det var simultan og alle disse tre vil nok komme høyt opp på landsbasis.
I høstserien er Stig og Per i ledelse drøye 7,5 foran Torbjørn og Anders mens Arnfinn og Ola er 28,5 bak disse igjen på en helt sikker 3.plass, det er bare to kvelder igjen før serien avsluttes.
08.12.2014 13:55
7988 Snorre Aalberg
Tags:
________________________________________________________________________________________________
Harald og Lars tok en suveren ledelse på første kveld i Julecupen. I B-gruppen er det jevnere med Ksenia og Gilles i spissen. De beste er:
Samtidig med spillingen i julecupen ble det spilt en NM-lagkamp hvor Askers lag med Amundsen-Førde og Olafsen-Størkersen knuste Flesberg hele 143-32. De er dermed ganske sikre på å nå 3. runde.
17. plass ble beste Averøy-plassering på MP-treffen 3.12. 422 par deltok.
Resultater
« Forrige Neste » 1... 2926 2927 2928 2929 2930 2931 2932 2933 2934 2935 2936 2937 2938 2939 ...12020