Trykk Les mer... så finner du referatet fra styremøtet 2. desember 2014
Du har fått utdelt
og ser at makkeren din åpner 1NT (15-17p). Hva melder du når du
A: Spiller singelturnering
B: Spiller med din faste makker
Jeg har fått inn et par hyggelige forslag, tusen takk! Bidrag fører til en mer levende side. Her kan alle kaste seg på, ingen forslag er for dumme.
Den vil i år gå over 3 kveldar, der alle kveldane tel. Ein har lov til å ha reserve ein kveld.
Kven får setja tenna i pinnakjøtet i år? Hole - Grov er mine favorittar!
MØT OPP!
Dette spillet er rapportert inn fra singel-turneringa på tirsdag, og sjeldent ser vi lignende finesse i spillet. Tord er en av våre nyere spillere, og viser stort engasjement og interesse i spillet selv om det nok fortsatt trengs litt øving før overstikkene sitter der de skal. På tirsdag briljerte han imidlertid med en ny type sperreåpning, og det var mer enn nok til å spille Odd Helge ut på sidelinja. Du kan først få alle korta og tenke ut i hvilken himmelretning Tord kan ha plassert seg for sin svake sperremelding på 2-trinnet:
07.12.2014 19:52
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Endelig har de skjønt det! LIVE RESULTATER
After the first session:
1- NIckell - 17.84
2 - Schwartz - 16.55
3 - Gromov - 14.93
4 - Fleisher - 14.84
5 - Woolsey - 14.52
6 - Bocchi - 14.34
7 - Strul - 13.70
8 - Hans - 12.99
9 - Brink - 12.56
10 - Liu - 12.50
_________________________________________
laget som består av Stein Bjerkset, Bård Kåre Græsli, Arnfinn Helgemo, Asgeir Langen og Reidar Bårseth vant 20,00 borte mot Nett-buss Trøndelag og er i realiteten klar for 3.runde ettersom kravet for å gå videre etter de to første rundene ligger på 18,5 i skrivende stund. I andre runde skal de spille mot et Heimdals-lag 11.september og den kampen blir jo nærmest en formalitet. Vi gratulerer!!
Asbjørn Pettersen og Arne Nilsen(bildet) ble beste Myrepar i MP-treffet 02.12.14. På plassene bak fulgte parene Jakobsen-Steffensen og Gabrielsen-Høidahl.
men det var bare såvidt, kun 0,18 pros bak fulgte Kåre og Kolbjørn. Torstein og Arnfinn tok 3.plassen like foran Olav og KOG. Dermed vant Kåre og Kolbjørn høstens HC-turnering ganske klart foran Sverre og Odd Jørgen mens Halldor og Kåre knep 3.plassen 0,06 foran Olav og KOG. I høstserien er det Stein og Trond som leder meget klart foran Torstein og Arnfinn mens Annika og Rigmor er på 3.plass.
Tirsdag 9. desember holder vi medlemsmøte kl 17.30.
Hovedhensikten med møtet er å få innspill fra dere medlemmer om hvordan vi eventuelt kan lykkes med å etablere en B-gruppe på klubbkveldene for å ivareta alle medlemmenes interesse for å spille på egnet nivå.
Vi kommer også til å sankke om interessen og muligheten for å drive en egen undervisning for eventuelle B-gruppaspillere i forkant av spillingen en del tirsdager utover våren.
Vi håper på stort frammøte.
Hilsen
Styret
dette er NM-klubblag. I første runde vant de 16,24 mot Ruterknekt og sist mandag greidde de 9,14 mot et sterkt Heimdals-lag og har dermed avansert til 3.runde der vi foreløbig ikke vet hvem de skal møte. Vi gratulerer laget som består av Torbjørn Helgemo, Anders Bolme, Jøran Aunan, Arnt Ola Løhre og Jan Egil Løhre med innsatsen og ønsker lykke til videre.
« Forrige Neste » 1... 2924 2925 2926 2927 2928 2929 2930 2931 2932 2933 2934 2935 2936 2937 ...12020