Sjette kveld av høstturneringen ble vunnet av Olav og Halgeir, med Viggo og Svein Erik på andreplass.
Sammenlagt leder Torgrim og Torfinn, med Kurt Ove og Alexander på andreplass.
Kai og Kari var HELT OVERLEGNE ! Ingen hadde sjans på de i dag. Jeg gidder ikke si resten av pallen engang
De tok også et solid overtak i sammenlagten også. Her har du den lista.
Vi minner om juleturneringene rundt omkring, se nyhetssak som ligger under for mere detaljer.
Ellers kom jeg borti en meldecase......du sitter med følgende:
Motparten før deg åpner i 1 Kløver som betyr 4 kort. Hva melder du med dine 16 poeng?
Det ble gjennomført MP-treff i klubben den 1.12.2014 - resultater
Etter oppsatt terminliste gjennomføres det den 8. og 15.12.2014 Fadderturnerig i klubben
Jan Bonde og Helge Bugge vant Holmestrand mesterskapet etter tre solide kvelder. Stillingen blant de som fullførte minst 2 av 3 kvelder ble:
Plass
Navn
Totalt
1
Jan Bonde - Helge Bugge
176,3
2
Frede Bugge - Kjell Bugge
174,4
3
Magne Vike - Trond Rikstad
153,8
4
Einar Nyork - Erling Galleberg
149,3
5
Bjørn Helgeby - Simen Sørlie Helgeby
143,8
6
Eivind Syverstad - Einar Lærum
131,6
7
Jan Valstad - Thorbjørn Ljunggren
123
Etter oppsatt terminliste gjennomføres det den 8. og 15.12.2014 Fadderturnering i klubben
- resultater fra Fadderturnering 8.12. finnes her
- resultater fra Fadderturnering 15.12. finnes her
01.12.2014 22:59
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Dette spillet var høydepunktet for to norske bakspillere i Nationals i Providence. I følge min referent viste Geir sin 3sp trekort-støtte og Tor trengte i verste fall kløveren 2-2 hvis makker hadde tre små der. Nå ble det tidlig julekveld når kløveren satt 3-2.
Årets Høstturnering i Rælingen bridgeklubb ble avsluttet i går kveld med hyggelige 8 1/2 bord, Meget hyggelig oppslutning selv om det denne gag var en nedgang på 1/2 bord fra rekorden forrige torsdag.
Turneringen ble til slutt vunnnet av Jon og Ivar som med kveldseier siste kvelden og nesten 60 % score avanserte og passerte Arne og Bjørn som hadde ledelsen foran siste kvelden. Bjørn og Arne hadde denne gang en kveld bare rundt middels men ble likevel til slutt klare sølvvinnere. Tore og Steinar N hadde en kveld godt over middels og avanserte fra 5 . plass til siste pallplass - altså bronse. Klubben gratulerer alle på pallplass. Flere av de andre godt plasserte etter 3 kvelder raste denne gang på resultatlistene og det ble relativt store endringer i den øvrige premielisten.
Kveldspilligen ble som tidligere nevnt vunnet av Jon og Ivar foran Pål Are og Are på andre og med Per Gøran og turneringsleder Anton på tredje plass.
Fullstendige sluttresultater fra turnerigen vil bli lagt ut i løpet av fredag kveld.
Kvelden forløp ellers greitt bortsett fra en liten uheldig episode med feil bordkort som gjorde at en runde i turneringen måtte annuleres.
Da gjenstår det en flerkveldsturnering resten av året nemlig Juleturnering som spilles over tre kvelder. Vel møtt til spennende førjulsdyst.
Inge og Jorunn var tilbake med fin 2.plass!
KLUBBMESTERE 2014 vart Rune og Helge. Me gratulerer!
Neste gong starter Juleturneringa. Kjekt om like mange møter då og!
Første veka i desember er det som vanleg MP-treffen som står på programmet. Frode Dyrstad - Dag Christensen vann spelinga på Os med 66,7 % score framfor Anne Merete Heggland - Torhild Rasmussen med 63,0 %. Tredjeplassen gjekk til Bjørn og Thea Hauge med 61,1 %.
Lokale resultat her
Resultata på landsbasis kjem her. Sidan MP-treffen og er open for klubbar som ikkje bruker Ruter må vi nok rekna med at det tek litt meir tid enn med vanlege simultanturneringar før endeleg resultat er klart.
Vi speler tre kveldar til før jul. Siste spelekveld blir måndag 22. desember. Første spelekveld i 2015 blir måndag 5. januar. Men hugs juleturneringa søndag 28. desember. Påmelding og info til den her.
« Forrige Neste » 1... 2905 2906 2907 2908 2909 2910 2911 2912 2913 2914 2915 2916 2917 2918 ...12020