Klubbpoengkonkurranse
Sunndalsøra 2 seiret klart i 1. rundekampen i NM mot KBK. Med sifrene 23- 53 og 26- 57 i de to halvrunde, nærmet det seg utklassing. På Sunndalslaget som var forsterket med selveste Ole Berset, spilte i tillegg B.I. Lange, O. R. Smisetfoss og O. E. Stavne.
Søm Bridgeklubb inviterer til juleturnering
onsdag 3. og 10. desember kl. 18.00
i Randesund Bydelshus
Vardåsveien 67 (vis á vis KIWI)
Barometer - premiering hver kveld, og sammenlagt
Inkl. kaffe og litt kake
Delta én eller begge kvelder.
Premier sammenlagt for begge kveldene:
1. 1000,- pr. spiller
2. 600,- pr. spiller
3. 400,- pr. spiller
Nærmest middels sammenlagt: 2 fl. vin til begge spillere
Kveldspremier begge kvelder:
1. 2 fl. vin begge spillere
2. 1 fl. vin begge spillere
3. Julekos til begge
For øvrig: Kretspoeng og Spurtpremier
(NB! Premieringen gjelder ved fulltegning, reduseres ved færre bord)
Maks. antall deltakere hver kveld: 24 par
NB! Ingen forhåndspåmelding. Møt bare opp i god tid. Alle deltakere første kveld får være med andre kveld.
Kjell, Jon , Jan og Stig vant første kamp i km for lag.
De spilte mot lag Paul Andersen og vant kampen 66-53.
Det var en typisk lagkamp, hvor det ble meldt knallharde utganger nesten vær gang med 1,2, og 3 bet.
Men alle 4 spilte bra, men hadde det vært bøtlerscore hadde nok Kjell og Jon ligget et hode foran Jan og Stig.
Her er alle i spillerene i gang. I pausen spiste vi rundstykker med kaffe og brus.
I morgen skal det andre laget vårt spille, vi håper på seier der også
SJ
« Forrige Neste » 1... 2901 2902 2903 2904 2905 2906 2907 2908 2909 2910 2911 2912 2913 2914 ...12020