Forrige tirsdag var Truls og Tom i slaget. En klar seier. Kirsti hadde byttet ut Roger med Svein Arild. Dette ble en suksess og en 2 plass. Kristine og Siri ledet lenge, men rn dtående telling mot Tom og Truls medførte at de datt tilbake til 3 plass. Einar og Lars Erik spilte denne gangen sammen og det var lenge siden sist, men det fungerte bra og en 4 plass, Andreas har hatt mange bra plasseringer i det siste, med forskjellige makkere. Denne gang med far, og en 5 plass.
Onsdag er det KM lag igjen. Kolbotn BK1 skal møte fjorårets kretsmestere, som har startet forferdelig i år. Håper at Fredrikstad ikke finner tilbake til gamle takter mot oss. Kolbotn BK1 møter også 'fienden' Ski BK. Her håper jeg på en fin halvrunde, slik at vi kan overlevere stafettpinnen med kontakt før siste halvrunde.
Kolbotn BK2 skal møte lederlaget Moss, somogså ble nr. 2 i fjor. Dette er en tøff oppgave. Første halvrunde mot BK Tempo blir spennende. Dette Tempo laget svinger masse i prestasjoner. Fra elendig til ultra klasse.
I B-pulja møter lederlaget Kolbotn BK3 et annet Kolbotn BK lag. Knut, Torill, Bente og Bjørn skal få brynde seg på Tom, Truls, Karl Johan og Jørgen. Klarer Tom å holde fokus denne gang? I neste kamp skal Kolbotn BK3 møte en annen av opprykksfavorittene. Det blir en tøff kamp mot Nesodden BK1. Kolbotn BK5 møter også Soon, her bør man ta en klar ledelse. Kolbotn BK4 møter tøff motstand mot Sarpsborg BK2 og Sarpsborg BK3.
I C-pulja møter vårt lederlag Kolbotn BK6, Nesodden BK3 i første kamp. Her tror jeg på seier. Er litt mer usikker på kampen mot Drøbak BK, som de spiller første halvrunde mot. Vårt andre lag Kolbotn BK7 møter Spydeberg BK og Vestby. Dette er 2 lag som ligger litt under middels. Hvis plassen i C-pulja skal holdes, trengs 2 seire her.
Sterke resultat av flere par.
21.10.2014 16:39
7988 Snorre Aalberg
Tags: Resultater
Piker, vin og bridge i Stavanger. Dette høres ut som Kaninens Atlantis, men det er singelturnering reservert kun damer. Bodil Fossan best av alle. RESULTATER
Vinneren, her med ektemann Bjørn
21.10.2014 16:45
Tags:
Jeg har en følelse av dette, men kan ikke dokumentere. Siste helnorske medalje internasjonalt var i alle fall EM par og i Kina er det mange norsk par langt oppe på resultatlista etter fem sesjoner. Det er fem nye i morgen, før feltet deles i A-Semi og B-Semi.
RESULTATER ETTER KVALIK DAG 1
Odin og Espen er best av de norske så langt
21.10.2014 17:02
Når jeg leser slike "oppgaver", skjønner jeg hvorfor norske spillere og par går så mye beit i slemmer. Jeg passer 5kl hundre av hundre ganger. Ikke fordi det ikke kan stå 12 stikk, men jeg vet ikke hvor mange esser vi har. Og heller kan jeg ikke få undersøkt. I min verden er det å gamble når man tar en sjanse og gjetter uten å ha den ringeste anelse om oddsen sin. Joda, jeg har to esser i oppgaven under, men uansett hvordan en snur og vender på korta er og blir det en minimumshånd for 11-14 NT, i alle fall når du har vist fem kløver. Og når makker valgte å gå ned i 5kl kan jeg ikke skjønne at jeg har noe mer i bidra med. Gå inn på NILS KVANGRAVEN sin side og send inn svar du også.
21.10.2014 18:13
« Forrige Neste » 1... 2849 2850 2851 2852 2853 2854 2855 2856 2857 2858 2859 2860 2861 2862 ...12021