Fredag 17.10 arrangerte me ungdomskveld på bjørkheim. Trykk på "les mer" for å lesa litt om korleis det gjekk.
Mo BK arrangerer 3. divisjon i helga 15.-.16. november.
Spillelokalet blir Hauknes skole, med oppstart kl. 10 på lørdag. På søndag er det oppstart kl. 8.45 (slik at laget fra Steinkjer rekker toget hjem).
Når det gjelder 4. divisjonspuljene, så ser det ut til at vi kun klarer å stable to puljer på bena. På Sømna blir det 5 eller 6 lag, mens det per i dag er påmeldt 7 lag som spiller på Søvik.
Elisabeth Eikeland, Jan Erik Bendiksen og Ole Årland mangler 1 person til lag i Haugesund i helga! Kjekke folk! Nokon som har lyst til å vera med?
Må gi beskjed i dag. Gjerne via meg.
Lørdag 18.10 er det ÅPEN DAG i Rubbhallen. Dei ønsker at me skal stilla Stand og spilla litt bridge, som i fjor.
Håper mange melder seg til å vera med, så får me profilert oss litt!
høstturnering sp.omg 5 dato 16.10.14 se resultater
For 2015 blir årskontingent i Melandsknekten kr 300 pr medlem. Dette dekker kontingent til NBF og Hordaland krets, samt økning av Serviceavgift i 2015. Kveldskontingent blir dermed uendret med kr 50,-. Medlemskap for spillere som er Hovedmedlem i andre klubber blir kr 100,-.
Kontingenten betales til kasserer eller til Melandsknekten BK, konto 0530.22.72052 innen 1.12.2014
Det var tre fulle bord til simultanturnering på tirsdag, og Juul og Steinar tok seieren. Vi markerte oss imidlertid ikke nasjonalt denne gangen heller, link til disse resultatene kan du finne HER.
Ett av spillene der det var god mulighet å kunne score mer på var dette spillet. ØV har her det jeg vil karakterisere som en ganske grei slem sin vei, men ingen av ØV-parene i Revmastua fant fram:
Terminliste justert og oppdatert.
« Forrige Neste » 1... 2842 2843 2844 2845 2846 2847 2848 2849 2850 2851 2852 2853 2854 2855 ...12021