Iår som ifjor arrangeres KM-Lag i to puljer
Påmelding Nord-pulja finner du her , og Syd-pulja her.
4-divisjons påmelding finner du her
OPPDATERT 19.02.15: NBF er i gang med innlesing av forbundspoeng for 4 divisjon. Desverre har dette feilet slik at spillerne har fått halvparten av de skal ha pr vunnet kamp. NBF er kontaktet om forholdet, og det er lovet oppretting.
Seriemesterskapet er nå avsluttet. Vi kan gratulere Lag Charlsen med bronsemedalje i 1. divisjon. Desverre ble det nedrykk til 2. divisjon for Lag Høyland etter en dramatisk siste runde. Marginen opp til sikker plass var fattige 0,25 VP. Samme skjebne led Lag Meling i 2. divisjon pulje B selv om de vant sin siste kamp 20-0. Det er bare å ønske lykke til neste års SM og håpe på en snarlig tilbakekomst.
Sluttresultat 1 divisjon Sluttresultat 2 divisjon pulje B
Da er 3 og 4 divisjon ferdigspilt. Vi kan gratulere Lag Bugge med seier i 3.divisjon i Førde og opprykk til 2.divisjon neste sesong. Vi gratulerer også Lag Eriksen med seier i 4.divisjon i Bergen og opprykk til 3.divisjon. Gratulerer også til Lag Walquist med 2.plass som òg gir opprykk til 3.divisjon.
Sluttresultat: 3 div Førde 3 div Haugesund 4 div Bergen
Erling hadde sin første kveld i klubben på tirsdag, og vi ønsker ham selvfølgelig velkommen! Det var første kveld i Revmastua for sesongen, og fattige 2,5 bord var samlet. Frank og Jon har begynt oppkjøringa til fadderturneringa 2. novemeber, og vant kvelden. Vi lar jakta ta skylda for det lave oppmøtet, september har i seg sjøl vært en laber periode rundt bridgebordet, men nå når kveldene blir mørkere håper vi at flere vil finne tilbake til bordene. Neste tirsdag er det simultanturnering.
Kåre og Arne Kristian måtte tåle å bli rundlurt av Erling i spillet under. Dette er spill nummer 6 for kvelden, så erfaringsbakgrunnen er ikke stor. Erling sitter i syd:
Olav - Arne og Andreas - Roar delte seieren med 56% score på spillekvelden 9. oktober. I går var det Rolf - Simon som vant med 56%, kun ett poeng foran Per Arild - Lars Erik. Kun fem bord siste spillekveld - vi håper at flere av klubbens medlemmer kan prioritere å stille opp fast på spillekveldene.
De tre første kampene av KM-lag er gjennomført: I A-puljen er Ski 1 på tredjeplass etter to seiere og et tap. Ski 2 har en seier og to tap i B-puljen, dessverre er tapene store og det gir en utsatt plass på tabellen. Husk ny KM-kamp førstkommende onsdag (22. oktober).
Trekningen av NM for lag er foretatt og Ski 1 (Bjørnar sammen med Ellestad, Ovesen og Thoresen) skal møte Sinsen BK og Ski 3 (Eva - Per og Turid - Svein). Ski 3 skal i andre kamp møte Ås BK. Ski 2 (Arne - Olav, Rolf - Simon) skal møte Sarpsborg 2 og Kolbotn 2.
Minner også om styremøte torsdag 23. oktober kl 17.15.
Trykk på Les mer... så finner du referatet fra forrige styremøte.
Beklager ellers dårlig resultatoppfølging siste måned - webmaster har hatt skrivesperre. Resultater fra siste del av sommerbridgen og en oppsummering av september - første måned 2. termin kommer søndag 11. oktober - om det er liv.
17.10.2014 20:01
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Jeg synes det er all grunn til å gratulere Kristian Ellingsen og Loiuse Nilsen med 28.plass og ganske akkurat middels i A-finalen. Bare det å komme seg hit er en stor prestasjon som mange gode par ikke klarte. Marianne Harding og Simon Gillis var det andre paret i finalen og de ble nr. 44. RESULTATER Loiuse Nilsen med flott innsats i Kina
« Forrige Neste » 1... 2840 2841 2842 2843 2844 2845 2846 2847 2848 2849 2850 2851 2852 2853 ...12021