Då er me endeleg igang att med ny klubbsessong. Me har hatt to kveldar med 6 par, og håpar på helst 2 par til så ofte som mogeleg. Aril Grønningen har teke føringen i hausten samanlagt, men da er langt att.....
P.g.a. av sykdom og generelt manglende interesse blir kveldens spilling avlyst!
Johnny Åsen og Johannes Pedersen (bildet) vant 5 spillekveld i høstturneringa 2014. På plassene bak fulgte parene Fritz Johnsen-Fredrik Olsen og Ulf Lien-Johnny Holen.
Sammenlagt leder paret Åsen-Pedersen foran Berg-Fredheim og Olsen-Olsen.
Resultat 15.oktober her
15.10.2014 23:01
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Dagens semifinaler er over og der ble Nilsen -Ellingsen på en flott 16.plass. Det holder i massevis til plass i A-finalen som starter i morgen. Så må vi ned til 41.plass for å finne Marianne Harding - Simon Gillis. Det er jeg rimelig sikker på holder til plass i A-finalen. Så er det stopp med hva jeg kan fortelle deg om opplegget for de øvrige. Det er B-finale også i morgen, men om det er mulig å gå derfra til lørdagens avslutning, er jeg ikke sikker på. Som tidligere finner jeg ingen info og Kristian forteller i en kommentar at det er det så vidt de får vite i Kina også. Det er bare å følge med på morgendagen og se hva den bringer. RESULTATER A-SEMIFINALE
07.10.2014 14:37
Sorry, jeg hadde ikke fått med meg at det ikke er trekant-serier som i fjor. Det nye er at det trekkes to seperate runder, men resultatene teller samlet siden alle lagene skal spille begge rundene. De lagene som vinner begge sine kamper, er klar for tredjerunde. Så blir det laget en toertabell som rangeres slik:
Totalt skal det 112 lag videre til tredje runde. Frist for å ha avviklet begge kampene, er 14.desember. Dette med forbehold at jeg har forstått rett. Mitt argument for å seede trekninga siden det er to uavhengige kamper , faller i grus. :-) ________________________________________________________________
15.10.2014 23:08
men det var en jevn kamp mot et kinesiske lag med spillere jeg ikke kjenner. Her er vinnerne og du nikker gjenkjennende.
...medlemmer i kretsen har under 15 MP, med forbehold om at jeg telte feil da jeg gikk igjennom kretsens medlemsliste. Av disse er nå fem påmeldt til Fadderturneringa på Øiseth Hotell 2. november.
Jeg går utifra at lederne i de ulike klubbene tar tak rundt dette fremragende rekrutteringstilbudet, og oppfordrer de mer rutinerte spillerne til å rekruttere med seg en kløvermester! Det blir dårlig med 4. divisjon i lengden hvis ikke flere spillere blir fristet med på turneringsbridgen ute i krets og forbund.
Du finner link til påmelding HER.
15.10.2014 23:11
I respekt for dere damer klarer jeg ikke å ta mixturneringer helt på alvor. For meg er det mer breddeidrett fordi det burde ikke være utseende mellom beina som bestemmer hvem som skal få lov til å være makkeren. På den annen side er mixturneringer mer og mer populære, så derfor skal jeg ikke gjøre noe større poeng ut av dette. På lørdag starter den åpne lagturneringa og der har vi de vanlige sterke lagene med. Monaco kommer også i år til å prege resultatlistene, men det er sikkert minst femten lag som kan vinne. Vi heier på de fem norske som er med. HER ER ALLE PÅMELDTE LAG PR.ONSDAG Her er de norske og legg spesielt merke til Geo sitt "Silverfox" som etter forfall fra Kurt Ove Thomassen - Terje Lie har blitt forsterket med Hoffa og Dennis Bilde fra Danmark
« Forrige Neste » 1... 2836 2837 2838 2839 2840 2841 2842 2843 2844 2845 2846 2847 2848 2849 ...12021