Det ble holdt et styremøte i forkant av spillingen tirsdag 6. desember. Referatet finner du her var/fckeditor/klubber/file/840/20111207__Referat%20fra%20styremote%20nr_%2005-11(1).docx
Resultatet fra siste spillekveld i klubbmesterskapet
Johan og Einar vant på mandag 12/12
Ole Johnny og Bjarne vant klubbturneringen klart
( ikke noen bombe :) )
Husk at mandag 19/12 begynner vi kl 17.30. Det spilles singelturnering.
Trykk på les mer for å se resultatene
vant foran Steinar og Terje Hildremyr, Geir Atle og RJ på siste pallplass.
Resultatlisteher.
Neste onsdag er det avslutning før jul med premiering.
Møt opp i HOPETALL
Willy og Tore har tatt teten etter første kveld av Kvist Julecup knepent foran Raymond og Simon med Torill og Frank på 3-plass et lite stykke bak i det 18 par store feltet. Kveldens resultater ser du her.
Vi minner om klubbens julebord førstkommende fredag. Dørene på Folkets Hus åpner kl. 18.00, maten serveres kl. 19.00, deretter blir det spilling. I år endrer vi noe på menyen. Det blir julecoltbord med dessert samt kaffe avec inkludert i prisen kr. 300,- pr. nese. Alle er velkommen.
Etter 8 kvelder var det Bjørg og Aslaug som vant.
Det var stemning for å avholde klubbkveld mandag 19. desember også. Så alle som har julepresangene under kontroll kan lade opp til julaften med litt bridge mandag 19. desember.
På nyåret starter vi med ny giv mandag 9. januar.
Etter en begredelig førstesesjon med kun ett lag bak seg var i realiteten sjansene for sluttspill over for våre gutter. En god andresesjon sørget for at man kom på 11. plass av 22. I consolidationsturneringen (for de som ikke kom til sluttspill++) gikk det imidlertid ganske så bra med en 5. plass av ca 30.
Med dette er årets ASEAN over, neste år blir det Bali. Da er det bare å pakke kufferten folkens!
« Forrige Neste » 1... 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 ...12020