Florø sitt lag (Knut Stenevik-Magne Svardahl/Birger-Tore Stavang-Geir Pålsrud) låg på ein flott 2.plass etter første dag, men under dei 3 siste kampane på søndag møtte dei dessverre veggen (Leikanger, vinnerlaget WT og til slutt Hoff)
Rasultat med butler finn du her KM Lag 2011
Gratulerer sier vi bare!! I et felt på 30 par kom Eirik og Arnt spurtende bakfra og vant. Svein Hildremyr og Terje ble nummer 18 av andre lokale helter. I dag starter mixed teams turneringen og der har vi godt håp om at Terje skal gjøre det bra i makkerskap med Ze Ying Lam.
Bulletin.
BK Grand spelarane Arnt Vaagsæter og Eirik Chr. Natvik tok ein sterk seier i Asiamesterskapet for par. I det sterke feltet var det fleire spelarar som deltok i årets Bermuda Bowl. Gratulerer!
Resultatliste her.
På biletet Eirik Chr. Natvik frå ei anna hyggeleg hending.
Fra og med sommeren 2011 har Arendalsknektene bk. og Kitrons bedrifts-bridgeklubb fusjonert.
« Forrige Neste » 1... 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 ...12020