vant foran Anne Berit Moldestad og Rune Skodje. Sist på "pallen" kom Geir Atle og undertegnede.
Fullstendig resultatliste finner du her.
Vil takke ALLE for fremmøte, 5 bord ikveld. GLIMRENDE
Ønsker samtidig Terje god tur til varmere strøk.
Vi sees igjen neste onsdag bridgevenner
Vegard og Tom spilte rett og slett bedre enn alle andre idag og var tilbake på toppen av resultatlisten. Morten T og Arild kom et stykke bak, mens Åge og Oddvar havnet på en fin 3.plass. Var skuffende 4,5 bord igjen, og her må dere møte opp alle sammen !
Sammenlagt har Morten T og Arild tatt et godt grep om 1.plassen, mens Eivind og Per Johan (Ivar) er på 2 plass. Med dagens fine score har Vegard og Tom gått opp til 3 plass. Men vi kan alle stryke en kveld, så det vil nok komme en del forandringer i listen til slutt.
Kan også nevne at selv om Arild leder høstens peongserie skal det mye til for at Frank ikke klarer å ta hjem tittelen som "årets spiller 2011" med sin store ledelse som ligger ute på våre gamle sider.
Fikk noen (inn)spill idag også, trykk på les mer....
Hakk i plata : Are og John Helge best! Harald og Nils nummer to, og Torild og Kristian på tredje!
Heldiggriser ble Bente og Pauline. Vi gratulerer!
« Forrige Neste » 1... 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 ...12020