Tradisjonen tro skal vi arrangere vårtur til Ulvik i år også. Sett av helgen 6- 8. mai og bli med! Deltagere er en fin mix av eksperter, ferskinger og viderekomne. Her er noe for alle. Pris ca 550 kr for mat og opphold. For de som ønsker transport, ordner vi samkjøring.
Påmelding til Hilde Larsen innen mandag 2.mai.
Så var det exit for siste Grandlaget i årets NM for lag. Det blir første finale på 3 år uten BK Grand i det gode selskap. 2 fattige imp - og hvor mye er det? Det er fra 50-80 poeng, eller den ekstra beita, eller det du kan miste på et agressivt utspill osv. osv.
Tommys (bilde) rapport hjem var omtrent slik: Vi lå bak med 28-35 etter første omgang og hadde et par tre spill der vi kunne gjort den hele store forskjellen. I andre omgang hadde vi også nok av spill til å hente 2 nødvendige imp, derfor føles det bittert akkurat nå.
Med andre ord en tett kamp, og vi får bare ønske Tromsø lykke til videre.
/var/fckeditor/brabridge/file/Olrud/Bulletiner/2011/Bulle-1-print.pdf
Sist uke hadde vi ikke ukens spill, en av grunnene til det var at jeg selv ikke spilte og dermed ikke kunne fortelle om noen spill fra klubbkvelden. Det er ønskelig at dere kommer med spill hvis dere synes det er ett spill som fortjener å komme i rampelyset. Dette spillet som kommer her er ett spill fra Bridge Base Online og har gode poenger. Spillet er spilt og skrevet om av Kåre Beyer Kristiansen (undertegnede).
ENKEL SKVIS – HVIS EN KAN SI SKVIS ER ENKELT (PDF-fil)
Tidligere ukens spill finner du alltid her i arkivet.
I Vårcupen ble det seier til Aksel Hornslien - Erik Berg foran Terje Auran - Hans Noreng og Arne Sæther - Gerd Rokne.
Link til resultater og spillstensiler finner du her.
Hogstad - Øberg stakk av med seieren da Farstad - Hantveit feilet på oppløpet og måtte seg seg forbigått i sisterunde. Sluttresultatet finner du her
Sondre Hogstad - Andre Øberg vant mesterpuljen.
Reidun Margrethe Hansen - Virginia Chediak snek seg såvidt forbi paret som har lengst fartstid på Olrud, Erling Brekka - Terje Lobben. Erling og Terje har spilt hver eneste Olrudpåske siden starten og det med hverandre! En uslåelig rekord!
Fra venstre: Hotell direktør Hans Erik Andreassen, Reidun Margrethe Hansen, Virginia Chediak og turneringsleder Kenneth Syvertsen. Sluttresultatet finner du her
Ole Egil Amundsen - Rolf Gunnar Eriksen vant B-puljen.
Det nærmer seg finalehelg med stormskritt og de fleste lag er i rute. Se over pulja der ditt lag er med får å se at alle resultater er sendt inn.
Årets finalehelg går på Grand Hotel på Steinkjer. Viktig at folk som skal overnatte bestiller rom så snart de vet at de skal være med.
Denne turneringen er allerede betalt, så det er ingen kontingent denne helgen. Vi anser derfor ALLE lag som påmeldt til A og B-finale inntil vi får en avmelding.
Grand Hotel har kaffe, is, frukt, vann mm til alle spillere. Dette koster 85,- pr dag og er obligatorisk for alle å betale. Vi samler inn dette begge dagene.
Trykk her for invitasjon: INVITASJON
Vi håper så mange som mulig kommer denne finalehelga.
Har du spørsmål ang turneringa ta kontakt med Ragnar Davidsen på 98881132 eller Alexander Flakstad på 90552104
Resultat A-pulje her, B-puje her
« Forrige Neste » 1... 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 ...12019