Det blir ikke klubbspilling de neste 2 mandagene(18/4 og 25/4) på grunn av påskeferie.
Mandag 2. mai arrangerer vi lynkurs. Dette vil eventuelt bli etterfulgt av et kursopplegg dersom det er interesse for det.
Tid og sted: Mandag 2. mai kl 17:00-21:00 på studentsenteret (Pris kr 200,- / 100;- for studenter)
For påmelding kontakt: david_ueland@hotmail.com
http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=aabk20100629a
http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=aabk20100629b
Selv om det var jevnt etter 2 av 3 runder mellom 1 og 2 plassen, så levnet Frode og Jan ingen tvil siste kveld. De vant kvelden og totalen. Gratulerer!! Arild og Odd Arne hadde en middelskveld og ble slått grundig av vinnerparet, men fikk likevel en sikker 2. plass. Tredje plassen gikk til Niels Chistian og Simon. Hele resultatlisten
http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=aabk20100706ab
Resultat A-pulje her, B-puje her
Påsketurnering - Fullmånetreff:
19. april - sjå innbyding her
OBS: Våravslutning blir hauststart!
(Turen utsett til september)
Svar til: Rekruttering Norge rundt....
Det blir Tromsøtur for vårt lag i 6. runde der vi skal møte Marstrander & Co. Resten av trekningen kan du se her. I 6. runde så er det stort sett bare gode lag igjen og vi får si oss rimelig fornøyd med trekningen. Vi slapp unna både Heimdal 3 og BAK 2, mens akkurat disse to lagene kan se ut å ha fått en noe behageligere reise til finalen i siste kamp. Men som sagt - ingen har en enkel kamp i 6. runde. Vi kommer tilbake med mer informasjon om når kampen skal spilles og hvem som stiller for BK Grand. Først må lagleiar Antix samle tankene og ta noen sjefsavgjørelser.
« Forrige Neste » 1... 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 ...12019