Gratulerer til Ann Irene og Frank Bogen som gikk av med seieren etter helgens KM-par, 47,5 poeng foran Roger Fagerdal og Tommy Kristensen, begge fra Mo BK. Tredjeplassen tok Sverre Selfors og Leif Riksvold. Flott at 2 par gikk videre til NM-finalen. Her er resultatene.
På en hyggelig andreplass kom Jan og Kjell Mandor, mens det ble delt 3. plass mellom Eirik og Tommy og Olav med for anledningen ny makker, Gunnar Hansen.
Resultatliste.
/var/fckeditor/bkgrand/file/Styret/2010/Referat%20fra%20aarsmote%202010.pdf
/var/fckeditor/bkgrand/file/Styret/2010/Aarsmelding%202010.pdf
KM lag er vel over og vi kan se tilbake på en vellykket helg!
Trykk "les mer" for å lese resten av saken
Første kveld i klubbkampen mot OS er vel overstått. Takk til Os BK og Leif Juvik for flott gjennomføring!
(Kopiert fra Os BK sine sider: )
Lisbeth Glærum og Kenneth Edvardsdal toppar Klubbkampen etter 1. kveld. Nummer to er Rosaline Barendregt - Yngve Lamo, og tredjeplassen er det David Ueland og Linda Rasmussen som innehar.
Klubb mor klubb er det svært tett. Os har +24 etter første kveld; BAK har minus 64. (Ueland/Rasmussen er ikkje rekna med i klubb mot klubb-kampen).
Pokalkampen held fram førstkomande måndag (11. april).
Alle er velkommen på Studentsenteret ; også par som ikke spilte første kvelden kan spille.
Resultat og spelstensilar første kveld
« Forrige Neste » 1... 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 ...12019