http://aasanebk.no/var/fckeditor/aasanebk/file/Aviser/2014/al2014-02.pdf
/var/fckeditor/mtbridge/file/2014/Handlingsplan%20NBF%20Midt%202014-15-1.pdf
http://aasanebk.no/var/fckeditor/aasanebk/file/Aviser/2014/al2014-03.pdf
/var/fckeditor/mtbridge/file/2014/Fireaarsplan%202014-2018.pdf
Glemte dessverre å publisere resultatetlisten i Ruter før vi gikk for kvelden (blir gjort neste gang). Vinnere i kveld ble Espen Anfisen og Jan Erik Olsen, som spurtet forbi Hege Sundland og Ørjan Lindesteg i siste runde.
Hele resultatlisten finner du ved å klikke på "les mer..."
Neste torsdag er siste kveld i klubbmesterskapet.
Mesterskapet går over 5 torsdagskvelder. Men det er kun de fire beste resultatene som teller i sammendraget. På første kveld kan en vel slå fast at de aller største favorittene kom et stykke ned på listen. De beste ble:
Glemte dessverre å publisere resultatene i Ruter (vil bli gjort neste torsdag), men kveldens vinnere ble Espen Anfinsen og Jan Erik Olsen, som spurtet forbi Hege Sundland og Ørjan Lindesteg i siste runde.
Helse resultatlisten finner du ved å klikke på "les mer..."
Neste torsdag er siste kveld i klubbmesterskapet. De 7 beste kveldene teller med i sammendraget.
Etter at det var svært jevnt i teten etter tre kvelder i klubbmesterskapet holdt spenningen seg til det var tre til fire rundet igjen . Da rykket Lef og Roger og berget i land et ganske klart klubbmesterskap . Dermed gjentok de bragden fra 2013 og ble klubbmestere for andre år på rad. Imponerende . Klubben gratulerer.
Den største spenningen sto til slutt om hvem som skulle bekle de andre pallplassene . Og her var det jevnt . Ja så jevnt at tiendedelene ble avgjørende. Til slutt var det Ivar og Jon som inntok sølvplassen 0,2 poeng foran Marcus og Dagfinn. Flere av parene som kjempet i teten etter tre kvelder hadde en relativt svak avslutningskveld . Dette førte blant annet til at Egil og Steinar dalte fra 1. til 5. plass og Kjell ¨Rune og Harald fra 3. til 8.plass.
Kveldspillingen ble også vunnet av Leif og Roger foran Tore og Steinar og med Dagfinn og hyggelig stand inspiller for Marcus dvs Lars Erik Steine på tredjeplassen.
Vi avsluttet klubbmesterskapet med ny rekord i antall spillere - 8 1/2 bord dvs 17 par. Suverent bra. Foruten foran nevnte Lars Erik var Per Gøran Birkenes og Oddrun Godejord hyggelige stand in spillere for John Roar og Arild som hadde tatt seg en ferieuke.
Neste torsdag gjennomføres årets årsmøte. Vi starter kl 1800 og håper å være ferdig såpass tidlig at det blir plass til en forkortet løskveld. Dersom vi får det til blir det karbonadeservering etter årsmøtet.
Marius Dalemark Austad fulgte opp sine gode resultater i det siste med en sterk seier i Kvinesdal BK. Hele 21 par(!!) deltok, og sammen med pappa scoret han 68% etter veldig bra spilling. 5% ned til neste par er nesten utklassing.
Tidligere i uka spilte Marius sin første lagkamp, og det ble seier der også, og pluss på Butleren i alle de tre rundene som han spilte.
Det ser ut som om Marius er et stortalent, nå er det bare å spille på, så kommer det til å bli kjempebra!
Februar månedsturneringen ble vunnet av Simen Sørlie Helgeby - Bjørn Helgeby med 173,00 %.
På andre plass fulgte Robert Andreassen - Jan Bonde med 165,60 %.
« Forrige Neste » 1... 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 ...12019